CARSNEWS
NEW MODELS

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Φινάλε στο Βέλγιο, Κροατία αντί Γερμανίας θέλει ο Todt!

Σύμφωνα με τον μέχρι τώρα σχεδιασμό, η σεζόν του 2020 θα έχει συνολικά οκτώ αγώνες, οι τρεις εκ των οποίων έχουν ήδη διεξαχθεί (Μόντε Κάρλο, Σουηδία και Μεξικό).

Η επανέναρξη του WRC έχει προσδιοριστεί χρονικά για το πρώτο σαββατοκύριακο του Σεπτεμβρίου, καθώς στο διάστημα από τις 4 έως τις 6 του μήνα θα διεξαχθεί το Ράλι Εσθονίας.

Από εκεί κι έπειτα, το πρόγραμμα περιλαμβάνει τους αγώνες της Τουρκίας (18-20/9), του Βελγίου (2-4/10), της Γερμανίας (15-17/10), της Ιταλίας (29/10-1/11) και της Ιαπωνίας (20-22/11). Όμως και εδώ υπάρχουν αλλαγές, καθώς οι ομάδες πιέζουν ώστε να μην διεξαχθούν πέντε αγώνες σε διάστημα δύο μηνών.

Η Ιαπωνία από μέρα σε μέρα θα ανακοινώσει πως δεν θα φιλοξενήσει τον τελευταίο γύρο του Πρωταθλήματος, με το Βέλγιο να είναι το μεγάλο φαβορί ώστε να μετακινηθεί στο διήμερο του Ράλι Ιαπωνίας.

Την ίδια ώρα, εξαιρετικά αμφίβολη θα πρέπει να θεωρείται η διεξαγωγή και του ασφάλτινου αγώνα της Γερμανίας. Λόγω των αυξανόμενων κρουσμάτων κορωνοϊου, οι Γερμανοί πιέζουν ώστε να μην φιλοξενήσουν φέτος αγώνα του WRC, με τον πρόεδρο της FIA, Jean Todt, να έχει δηλώσει στους συνεργάτες του ότι εάν δεν διεξαχθεί αγώνας στη Γερμανία, θα αντικατασταθεί από το Ράλι κροατίας.

Όσον αφορά στο Ράλι Τουρκίας, προς το παρόν όλα δείχνουν πως θα διεξαχθεί κανονικά, παρά την ιδιαίτερη κατάσταση που επικρατεί στη γειτονική μας χώρα, αλλά και παρά τις καθυστερήσεις στο οργανωτικό κομμάτι.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

GP Σάο Πάολο – FP1: Perez μπροστά, σε απόσταση αναπνοής ο Leclerc

cars

Το νέο SUV της Bentley θα μπαίνει στην πρίζα ως PHEV

cars

Το ρολόι του ταμπλό σταμάτησε στις 13.55′

cars

«Δεν ήθελα να γίνω γνωστός ως “ο γιός του πατέρα μου”»

cars

Ξεκίνησε η παραγωγή του VW Nivus

cars

Δοκιμάζουμε το εκθαμβωτικό Peugeot 2008 στην έκδοση των 1.199 κ.εκ.

cars

Ο “χορός” των πίσω καθισμάτων της νέας Mercedes-Benz GLA

cars

Εγκρίθηκε η κατασκευή εργοστασίου της Tesla στη Γερμανία

cars

Η Tesla πατεντάρησε τις «αθάνατες» μπαταρίες των 1,6 εκατομμυρίων χιλιομέτρων

cars