CARSNEWS
AUTONEWS

Η Audi γιορτάζει 40 χρόνια quattro με μία ειδική έκδοση.

Το 1980 η Audi παρουσιάζει στην έκθεση της Γενεύης το πρώτο quattro (B2) ανοίγοντας ένα τεράστιο και πολύ σημαντικό κεφάλαιο στην ιστορία της. Εκείνο το quattro βασιζόταν στο Audi Coupe, το οποίο με την σειρά του βασιζόταν στο Audi 80 αλλά τα φουσκωμένα φτερά, οι σπορ προφυλακτήρες και η μεγαλύτερη αεροτομή στο πίσω μέρος δήλωναν ότι αυτό δεν είναι ένα “απλό” Audi. Κάτω από το καπό, υπήρχε ένας υπερτροφοδοτούμενος, 5-κύλινδρος βενζινοκινητήρας 200 ίππων και 285 Nm ροπής που εξασφάλιζε τις επιδόσεις που περίμενε κάποιος κοιτώντας το αθλητικό παρουσιαστικό. Η ιστορία του quattro συνεχίζεται ακόμα και για να γιορτάσει η Audi τα 40 χρόνια από την παρουσίαση του “Ur-quattro”, όπως έγινε αργότερα γνωστό εκείνο που έκανε ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης, η γερμανική εταιρία λανσάρει μία ειδική έκδοση του TT RS, αποκλειστικά στην Γερμανία και με… εντυπωσιακή τιμή.

Το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσει κάποιος κοιτώντας το “TT RS 40 years of quattro” είναι το νέο bodykit που περιλαμβάνει πτερύγια στις άκρες του εμπρός προφυλακτήρα, splitter, νέα μαρσπιέ, μία σταθερή αεροτομή και τον διαχύτη που βελτιώνουν την αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου. Νέος είναι και ο ανθρακονημάτινος αεραγωγός στο καπό, που τροφοδοτεί με φρέσκο, δροσερό αέρα τον 5-κύλινδρο, turbo κινητήρα των 2,5 λίτρων που κράτησε την θέση του και αποδίδει 400 ίππους και 480 Nm ροπής “εκτοξεύοντας” το TT RS στα 100 km/h σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα και μέχρι την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα των 280 km/h.  Από το πακέτο που αφορά στην εξωτερική εμφάνιση δεν λείπει η ρετρό περιβολή που θυμίζει το Audi Sport quattro S1 που κατέκτησε την κορυφή στο Pikes Peak του 1987 με τον Walter Rohrl στο τιμόνι, ούτε οι ειδικές ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών σε λευκό χρώμα.

Στο εσωτερικό από την άλλη, η Audi επέλεξε να επενδύσει σχεδόν τα πάντα με μαύρη Alcantara και εξίσου μαύρο δέρμα με ορισμένες λευκές, κόκκινες και γκρι λεπτομέρειες να σπάνε την μονοτονία. Προαιρετικά δε, προσφέρεται και μία ανθρακονημάτινη μπάρα που αντικαθιστά τα πίσω καθίσματα αυξάνοντας την στιβαρότητα του πλαισίου και μειώνοντας το βάρος κατά 16 κιλά! Η παραγωγή του Audi TT RS 40 years of quattro θα περιοριστεί στα 40 αυτοκίνητα τα οποία θα λανσαριστούν αποκλειστικά στην αγορά της Γερμανίας με αρχική τιμή της τάξης των (κάθεσαι;) €114.040! Για την ιστορία, να αναφέρω ότι το “βασικό” TT RS ξεκινά από τα 67.211 ευρώ ενώ το τρομερό RS6 Avant είναι μόλις €2.000 ακριβότερο από το ειδικό TT RS, στα €116.000. Αν θέλεις κάτι λιγότερο… οικογενειακό, μία 911 Carrera S ξεκινά από τα €118.750 στην Γερμανία και κάπως έτσι συγκρίνεται το TT RS 40 years of quattro με τον ανταγωνισμό στα ίδια περίπου χρήματα!

The post Η Audi γιορτάζει 40 χρόνια quattro με μία ειδική έκδοση. first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

VW T-Cross.1.0 TSi 95 PS. Κάνει περισσότερα από αυτά που δείχνει

cars

Πρόβλεψη – σοκ Τσατραφύλλια για τρίμηνο… φωτιά με αύξηση της θερμοκρασίας 70%

Bury

Dacia Duster facelift. Ανανέωση με ουσία.

cars

Ford Kuga plug-in hybrid. Εξηλεκτρισμένο μεν, Ford δε

cars

Mercedes. Έμπρακτη στήριξη στο ΕΚΑΒ

cars

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό premium MPV Volvo EM90 έχει αυτονομία έως και 738 χιλιομέτρων

cars

Continental Extreme E – Crosscontact. Για αγωνιστικές εκτός δρόμου καταστάσεις

cars

Νέο Toyota Yaris. Με έμφαση στη σχεδίαση

cars

«Κόντρα» Θεμιστοκλέους – Νοτοπούλου στη Βουλή: «Περισσότερο σεβασμό» – «Ξαναστήσαμε το ΕΣΥ στα πόδια του

Bury