CARSNEWS
AUTONEWS

Η Nissan λέει όχι στον εξηλεκτρισμό του νέου “Z”… προς το παρόν!

Σε αυτό το σημείο, η έλευση του ολοκαίνουριου Nissan “Z” δεν είναι ούτε μυστικό, ούτε ιδιαίτερα… νέο. Η ιαπωνική εταιρία έχει ανακοινώσει επίσημα τη νέα γενιά του θρυλικού sports car, χωρίς βέβαια να θέτει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και οι φήμες έχουν ήδη αρχίσει να οργιάζουν. Ακούγονται διάφορα και τα περισσότερα δεν βασίζονται σε καμία πραγματικότητα αλλά ευτυχώς αρχίζουν να “ανοίγονται” τα στελέχη της Nissan όχι για να αποκαλύψουν κάποια πικάντικη λεπτομέρεια αλλά για να βάλουν τα πράγματα στην θέση τους. Σε πρόσφατη συνέντευξη σε αυστραλιανό μέσο, ο αντιπρόεδρος προϊοντικής στρατηγικής της εταιρίας, Ivan Espinosa δήλωσε ότι το μοντέλο που πιθανώς να ονομαστεί “400Z” είναι πολύ κοντά στην επίσημη παρουσίαση του και εξέφρασε την γνώμη του ότι δεν υπάρχει χώρος για “δύο διαφορετικά πράγματα”.

Το υψηλόβαθμο στέλεχος της Nissan αναφερόταν προφανώς σε μία συμβατική, βενζινοκίνητη έκδοση και σε μία πιθανή υβριδική ή ηλεκτρική. Ο Espinosa δήλωσε ότι ενώ η τεχνολογία του εξηλεκτρισμού έχει σημειώσει σημαντικές προόδους τα τελευταία χρόνια, δεν είναι “άξια” ακόμα για ένα μοντέλο επιδόσεων όπως το “Z”. Είμαστε σίγουροι ότι πολλοί κατασκευαστές θα διαφωνήσουν με τον Espinosa αλλά αυτό δεν έχει ιδιαίτερη σημασία καθώς φαίνεται πως η ιαπωνική μάρκα έχει καταλήξει σε μία συγκεκριμένη στρατηγική όσον αφορά στην εφαρμογή της τεχνολογίας του εξηλεκτρισμού. Μειονεκτήματα όπως το βάρος των μπαταριών και η ασυνέπεια της παροχής ισχύος σε εφαρμογές υψηλών απαιτήσεων όπως το νέο “Z” είναι αδιαμφισβήτητα και η Nissan θεωρεί ότι σήμερα τουλάχιστον, δεν υπάρχει τρόπος ούτε να τα εξαλείψεις, ούτε να τα παρακάμψεις. Η συμμετοχή της στο πρωτάθλημα της Formula E ενδεχομένως να δώσει κάποιες λύσεις στο μέλλον αλλά προς το παρόν, ο Espinosa θεωρεί ότι υπάρχει χώρος για την βελτίωση του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Όσον αφορά στο design του νέου Nissan Z, ο επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρίας, Alfonso Albaisa, επιβεβαίωσε ότι το teaser που δόθηκε στην δημοσιότητα πριν από λίγο καιρό έδειξε το πραγματικό αυτοκίνητο, συμπληρώνοντας ότι η εμφάνιση του δεν θα είναι “τόσο ρετρό, όσο φόρος τιμής”.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Alpina D3 S. Η δύναμη του diesel σε sedan ή station wagon!

cars

Η Honda στέλνει τρία νέα SUVs στην Ευρώπη

cars

Hyundai Kona 1.0 T-GDi 120 PS. Με δυνατό χαρακτήρα

cars

Το Hyundai i30 N ανανεώνεται και προσφέρει και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη!

cars

H SYM εξελίσσει κινητήρες με κυψέλες υδρογόνου!

cars

ID.3. Μπορείτε να το δείτε στο Golden Hall

cars

Κάτι… “ψήνεται” μεταξύ Rimac και Bugatti.

cars

Η Bentley χρειάστηκε 102 χρόνια για να κατασκευάσει 200.000 αυτοκίνητα.

cars

Mercedes-Benz EQB. Το νέο μέλος ήρθε πολύ γρήγορα!

cars