CARSNEWS
AUTONEWS

Η Volvo διαφωνεί με το “γερμανικό” συνδρομητικό μοντέλο

Η BMW αναστάτωσε τόσο την βιομηχανία αυτοκινήτου όσο και το αγοραστικό κοινό ανακοινώνοντας την πρόθεση της να χρεώνει σε μηνιαία βάση για λειτουργίες και υπηρεσίες που μέχρι εκείνο το σημείο δεν ήταν… συνδρομητικές. Το παράδειγμα των θερμαινόμενων καθισμάτων ήταν αυτό που έκανε τον γύρο του διαδικτύου και η γερμανική εταιρία δεν άργησε να νιώσει την… οργή του διαδικτύου. Ήταν δύσκολο για τον κόσμο να χωνέψει ότι θα πρέπει να πληρώσει μηνιαίως για μία λειτουργία που υπάρχει ως hardware στο αυτοκίνητο από τη στιγμή που βγήκε από το εργοστάσιο και δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς γιατί. Η BMW σίγουρα θα βρει συνοδοιπόρους σε αυτό το μακρύ ταξίδι, όπως για παράδειγμα την Mercedes-Benz που πρόσφατα ξεκίνησε να απαιτεί από τους ιδιοκτήτες κάποιων EQ μοντέλων της $1.200 ανά έτος για να ξεκλειδώσουν την αναβάθμιση “Acceleration Increase”, ήτοι ταχύτερη επιτάχυνση. Η Volvo όμως θα ακολουθήσει διαφορετικό δρόμο.

Αν πρόκειται να χρεώνεις για αναβαθμίσεις λογισμικού, πρέπει να είναι για μία αισθητή αλλαγή στις παροχές προς τον καταναλωτή.

Δεν θα ζητήσουμε από τους ανθρώπους που πλήρωσαν €95.000 για ένα αυτοκίνητο να πληρώνουν €0.90 για θερμαινόμενα καθίσματα.

Δήλωσε ο COO της σουηδικής μάρκας Bjorn Annwall. Εν τω μεταξύ οι κατασκευαστές αρχίζουν να επανεκτιμούν τον τζίρο που μπορεί να δώσει δυνητικά η οικονομία του λογισμικού με τους αναλυτές της UBS να υπολογίζουν την συγκεκριμένη αγορά στα 700 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2030, τη στιγμή που μέχρι πριν από λίγα χρόνια η εκτίμηση ήταν περίπου 3 φορές πάνω. Σύμφωνα με τον Annwall πάντως, η Volvo δεν υπολογίζει σε ουσιαστικά έσοδα από την εν λόγω δραστηριότητα πριν τα μέσα της δεκαετίας και πάντοτε με την φιλοσοφία που εξήγησε το υψηλόβαθμο στέλεχος της – μόνο σημαντικές αναβαθμίσεις που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το αυτοκίνητο θα χρεώνονται επιπλέον.

Κατά τα άλλα, ο κος Annwall αναφέρει πως η Volvo αντιμετώπισε κάποια προβλήματα κατά την εξέλιξη του λογισμικού (υπενθυμίζω πως η Volvo έχει ως στόχο να εξελίσσει το 50% του λογισμικού που της είναι απαραίτητο αποκλειστικά in-house) αλλά τα λύνει όπως παρουσιάζονται ενώ αυτό που δεν μπορεί να λύσει άμεσα είναι οι συνεχιζόμενες ελλείψεις στους ημιαγωγούς που της έχουν στοιχίσει μερίδιο αγοράς. Ο Annwall δηλώνει πως η εταιρία δουλεύει με δομημένο τρόπο ώστε να ξεπεράσει και αυτό το εμπόδιο αλλά δεν είναι τόσο εύκολο καθώς απαιτείται χρόνος.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η υδρογονοκίνητη BMW X5 περνά στη φάση δοκιμών.

cars

Nέο Renault Scenic. Ο δημιουργός της κατηγορίας των πολυμορφικών, ανανεώθηκε

cars

Η ναυαγοσώστρια του Baywatch, Ντόνα Ντέρικο, γιορτάζει τα 56α γενέθλια της με μια… κορδέλα – «Φορέστε το δέρμα σας»

cars

Δύο νέες Ferrari διέρρευσαν πριν την παρουσίαση τους!

cars

Jeep Freedom Days. Με πολύ μεγάλο όφελος

cars

Αυτός είναι ο λόγος που ο αριθμός «13» αποφεύγεται στα καθίσματα αεροπλάνου

Bury

Το νέο Kia Optima διαθέσιμο και ως “GT”, με 290 ίππους!

cars

Το νέο και στιλάτο Fiat Strada ντεμπουτάρει στη Ν. Αμερική!

cars

Καρχαριοειδές 3,5 μέτρων εντοπίστηκε στο λιμάνι του Βόλου

cars