CARSNEWS
AUTONEWS

Μέτρια η επίδοση της Alfa Romeo Tonale στον τάρανδο.

Το πιο πρόσφατο μοντέλο της Alfa Romeo δεν είναι άλλο από την πολυαναμενόμενη Tonale. Ένα compact SUV που απευθύνεται σε πολύ πιο ευρύ κοινό από την μεγαλύτερη και ακριβότερη Stelvio και ελπίζει να κερδίσει για την Alfa Romeo μία εξέχουσα θέση στη λίστα με τις πωλήσεις σε μία ανταγωνιστική κατηγορία. Η Tonale χρησιμοποιεί την ίδια αρχιτεκτονική με τα Jeep Compass και Commander αλλά πλασάρεται στην αγορά ως μία από τις πιο σπορ προτάσεις στο συγκεκριμένο segment. Ο σπορ χαρακτήρας όμως δεν έχει πολύ μεγάλη σχέση με το τεστ αποφυγής ταράνδου το οποίο έχει καθιερωθεί ως μία εξαιρετικά απαιτητική δοκιμασία ασφάλειας και δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε δει σπορ μοντέλα να μην επιτυγχάνουν εξίσου καλές επιδόσεις με άλλα, λιγότερο… καυτά. Αυτή είναι περίπου και η περίπτωση της Alfa Romeo Tonale και πιο συγκεκριμένα, της έκδοσης με τον ήπια υβριδικό 1500άρη βενζινοκινητήρα των 130 ίππων που συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Αξίζει να σημειώσουμε δε, ότι το αυτοκίνητο της δοκιμής ήταν η “Edizione Speciale” που μεταξύ άλλων, διαθέτει ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών με ελαστικά Pirelli PZero σε διάσταση 235/40/20.

Το ισπανικό μέσο που ήταν υπεύθυνο για την δοκιμή σημείωσε πως ενώ η Tonale έδειξε ευστάθεια και ευελιξία στον δρόμο, αυτά τα χαρακτηριστικά δεν εμφανίστηκαν στο τεστ στον βαθμό που θα περίμενε κανείς. Για την ακρίβεια, εμφανίστηκαν αλλά η συνεργασία τους με τα ηλεκτρονικά συστήματα δεν ήταν ιδανική. Συγκεκριμένα, το km77 παρατήρησε ότι το σύστημα ευστάθειας φρέναρε ελάχιστα το αυτοκίνητο με αποτέλεσμα η Tonale να προσπαθεί να κάνει την αλλαγή πορείας με υψηλότερη ταχύτητα και ως εκ τούτου να υποστρέφει δυσκολεύοντας το έργο του δοκιμαστή. Κατά συνέπεια, η Alfa Romeo Tonale κατάφερε να ολοκληρώσει με επιτυχία την δοκιμασία με ταχύτητα 74 km/h και προχώρησε στο περιβόητο σλάλομ όπου παρά το μειονέκτημα της σχετικά μικρής ιπποδύναμης, ξεδίπλωσε τα ταλέντα της και πέρασε τη γραμμή του τερματισμού σε 24.9 δευτερόλεπτα. Οι δοκιμαστές σημείωσαν το άμεσο σύστημα διεύθυνσης, την ανάρτηση που ελέγχει τις κλίσεις του αμαξώματος ενώ σε γενικές γραμμές έμειναν ευχαριστημένοι από την συμπεριφορά του ιταλικού crossover που χαρακτηρίζεται από την προβλεψιμότητα και την ασφάλεια που θα έπρεπε να θεωρούνται δεδομένα σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, σε συνδυασμό με τον χαρακτήρα και την ευελιξία που περιμένει κανείς από μία Alfa Romeo.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η Hyundai δουλεύει πάνω σε έναν υψηλόστροφο κινητήρα 2,3 λίτρων.

cars

Τέλη κυκλοφορίας με 10 ευρώ για ένα μήνα

Bury

Το νέο Nissan Z δεν προορίζεται για την Ευρώπη!

cars

Ξεκίνησε η παραγωγή του Polestar 2!

cars

Ford Mustang Mach-E. Με βραβευμένο ηχοσύστημα

cars

BMW M5 facelift. Έφτασε η ώρα για την κορυφαία!

cars

Νέα Mercedes-AMG SL. Ένα σύμβολο ξαναγεννιέται!

cars

Πεκίνο-Σαγκάη με μία φόρτιση; Mercedes Vision EQXX.

cars

Nissan X-Trail 1.3 DIG-T 160 PS DCT. Mε έμφαση στην άνεση

cars