CARSNEWS
AUTONEWS

Νέα Porsche 911 Turbo S. Το επιστέγασμα 45 ετών εξέλιξης!

Έχουν περάσει 45 ολόκληρα χρόνια από την παρουσίαση της πρώτης 911 Turbo και η Porsche δεν σταματά να μας εκπλήσσει καθώς η τελευταία εκδοχή του εμβληματικού “φονέα γιγάντων” αναπαριστά το μεγαλύτερο άλμα στον τομέα των επιδόσεων σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά. Με συνοπτικές διαδικασίες λοιπόν, η Porsche αποκάλυψε την ολοκαίνουρια 911 Turbo τόσο ως coupe όσο και ως cabriolet με ένα βασικό κοινό. Τον νέο επίπεδο, εξακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 3,8 λίτρων που αποδίδει 650 ίππους και 800 Nm ροπής – ή αν προτιμάς, 70 άλογα και 50 Nm περισσότερα από τον προκάτοχο του.

Σύμφωνα με την γερμανική εταιρία, ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα αποκλειστικό για την Turbo, 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και το σύστημα τετρακίνησης της Porsche βεβαίως, κι έτσι οι επιδόσεις είναι… καταιγιστικές. Τα πρώτα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 2,7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα διαμορφώνεται στα 330 km/h. Η δύναμη του νέου κινητήρα είναι ακόμα πιο αισθητή στο σπριντ στα 200 km/h που δεν απαιτεί περισσότερα από 8,9 δευτερόλεπτα – 1 ολόκληρο δευτερόλεπτο ταχύτερα σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά.

Η 911 Turbo όμως, είναι κάτι περισσότερο από μία “απλή” 911 με έναν πανίσχυρο κινητήρα. Η κορυφαία 911 είναι 45 χιλιοστά φαρδύτερη στον εμπρός άξονα και 20 χιλιοστά στον πίσω ενώ μεγαλύτερα είναι και τα μετατρόχια, κατά 42 και 10 χιλιοστά αντίστοιχα. Για πρώτη φορά επίσης, η 911 Turbo S προσπαθεί να περάσει την ισχύ στο δρόμο με ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων: στον εμπρός άξονα εξοπλίζεται με 20άρες ζάντες ελαφρού κράματος και ελαστικά 255/35 ενώ πίσω, οι ζάντες είναι 21 ιντσών και τα ελαστικά 315/30.

Ανάλογη και επιτακτική και η αναβάθμιση στο σύστημα πέδησης που επωφελείται από τη νέα γενιά των carbon-ceramic δίσκων της Porsche που συνδυάζονται με απίστευτες, 10-πίστονες δαγκάνες στον εμπρός άξονα ούτως ώστε η νέα 911 Turbo S να επιβραδύνει με τον ίδιο ρυθμό που επιταχύνει. Όσο για την αεροδυναμική, αξίζει να αναφέρουμε το εμπρός spoiler που εκτείνεται χάρη σε ένα πνευματικό σύστημα και την μεγαλύτερη, ενεργή πίσω αεροτομή που σύμφωνα με την γερμανική μάρκα παράγει έως και 15% περισσότερη downforce σε σύγκριση με το παρελθόν. Το μόνο που μένει τώρα είναι να μάθουμε την τιμή της Porsche 911 Turbo S και να μας τύχει ένα σημαντικό ποσό…

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η Volvo επιβεβαίωσε το ηλεκτρικό XC40 για τον Οκτώβριο.

cars

Infiniti QX60 Monograph. Προάγγελος της νέας γενιάς.

cars

Νέο Hyundai Sante Fe. Εντελώς διαφορετικό

cars

Ξεκινά η παραγωγή του ηλεκτρικού Mini Countryman

cars

Η Mitsubishi μπορεί να επιστρέψει στην Ευρώπη.

cars

Το νέο, δυναμικό, ποιοτικό και πολυτελές VW Amarok ήρθε για να μείνει

cars

Το Citroën Jumper και ë-Jumper στα 30 του μπαίνει στην ηλεκτρική εποχή

cars

Σχέδια Μασκ για ένα φθηνότερο αυτοκίνητο Tesla

cars

Το νέο DS έχει πληθώρα νέων τεχνολογιών και «χαρίζει» αναβαθμισμένη οδηγική εμπειρία

cars