Με τις πόρτες της έκθεσης του Τόκιο να ανοίγουν για τους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου (για το κοινό ανοίγουν στις 25 του μήνα), η Honda ήταν μία από τις εταιρίες με προγραμματισμένη συνέντευξη τύπου και έτσι, έχουμε την ευκαιρία να επιβεβαιώσουμε ότι ξέραμε μέχρι σήμερα για το ολοκαίνουριο Jazz. Ένα μοντέλο για το οποίο η ιαπωνική εταιρία δηλώνει πως “εξελίχθηκε με την πρόθεση να γίνει το παγκόσμιο standard για τα compact αυτοκίνητα”.
Πέρα από τα μεγάλα λόγια, η 4η γενιά του Jazz (Fit στην Ιαπωνία) διατηρεί κάποια από τα χαρακτηριστικά της προηγούμενης ενώ αλλάζει πολλά από τα υπόλοιπα για να μπει “φρέσκο” στη νέα εποχή. Ο σχεδιασμός για παράδειγμα είναι σχεδόν εξολοκλήρου νέος, αν εξαιρέσει κάποιος τις αναλογίες που είναι γνώριμες και κάποια στοιχεία όπως η εξαιρετική ορατότητα προς τα εμπρός που θα μπορούσε να πει κάποιος πως αποτελεί σήμα κατατεθέν του συγκεκριμένου μοντέλου. Νέο είναι και το design στην καμπίνα, σαφώς πιο “καθαρό” και απαλλαγμένο από οτιδήποτε περιττό. Εδώ, την παράσταση κλέβει το νέο πολυλειτουργικό τιμόνι με τις δύο ακτίνες, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων ακριβώς από πίσω του και η οθόνη στο πάνω μέρος του ταμπλό που δημιουργούν μία αύρα εκσυγχρονισμού ενώ το ίδιο κάνει και το σύστημα Honda Connect, η τεχνολογική σουίτα της εταιρίας που πραγματοποιεί ντεμπούτο στο νέο Jazz και παρέχει νέες δυνατότητες στον οδηγό.
Η Honda εξακολουθεί να μην δημοσιεύει λεπτομέρειες για τα μηχανικά του νέου Jazz, αν και δηλώνει πως το “e:HEV” υβριδικό σύστημα με τους δύο ηλεκτροκινητήρες που θα είναι το μοναδικό κινητήριο σύνολο για το συγκεκριμένο μοντέλο στην Ευρώπη, θα βρίσκεται στον πυρήνα της τεχνολογίας εξηλεκτρισμού της και θα τοποθετηθεί σε επιπλέον μοντέλα στην γκάμα της μελλοντικά. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι το νέο Jazz θα σε 5 διαφορετικές εκδόσεις: Basic, Home, Ness, Crosstar και Luxe με την πρώτη να είναι, όπως φανερώνει το όνομα, “βασική”, την δεύτερη να εστιάζει στον χώρο και τα υλικά, την “Ness” να προσφέρει πιο έντονα χρώματα και πιο ανθεκτικά (βλ. αδιάβροχα για παράδειγμα) υλικά, την “Crosstar” να πηγαίνει ένα βήμα πιο μακριά από τη Ness με τα πλαστικά προστατευτικά και στο αμάξωμα και την τελευταία, να ανεβάζει τον πήχη όσον αφορά στην πολυτέλεια. Μένει να δούμε ποιες από αυτές θα είναι διαθέσιμες έξω από την εγχώρια αγορά της Ιαπωνίας.