CARSNEWS
NEW MODELS

Τα νέα plug-in υβριδικά Renault Clio και Captur

Η Renault επεκτείνει την γκάμα των εξηλεκτρισμένων μοντέλων της με την επίσημη παρουσίαση του νέου Clio E-Tech και του καινούργιου Captur E-Tech Plug-In στην Έκθεση αυτοκινήτου των Βρυξελλών, η οποία θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 10-19 Ιανουαρίου. Όπως είναι γνωστό, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία έχει θέσει ως στόχο να διαθέτει οκτώ αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα και 12 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις των υπαρχόντων μοντέλων της ως το τέλος του 2022.

Το νέο Clio E-Tech διαθέτει υβριδικής διάταξης κινητήρα ο οποίος αποδίδει μέγιστη ισχύ 140 PS. Ο χωρητικότητας 1,6 λίτρων βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες εκ των οποίων ο ένας δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς, ενώ  ο δεύτερος λειτουργεί ως γεννήτρια και αναλαμβάνει τον ρόλο «συμπλέκτη», συγχρονίζοντας τις σχέσεις του κιβωτίου ταχυτήτων. Επίσης, στο πίσω μέρους του οχήματος υπάρχει μπαταρία 1,2 kWh (230 V) στην οποία αποθηκεύεται ηλεκτρική ενέργεια που χρησιμοποιείται για να κινεί το αυτοκίνητο σε μικρές ταχύτητες εντός πόλης ή να συνδράμει στην επιτάχυνση όταν απαιτηθεί από τον οδηγό.

Σύμφωνα με τη Renault, εντός πόλης το Clio E-Tech μπορεί να κινηθεί ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο έως το 80% του χρόνου που θα χρειαστεί για μια διαδρομή, εάν δεν απαιτηθεί πολύ φορτίο από μέρους του οδηγού. Αυτό «μεταφράζεται» σε μείωση κατά 40% της κατανάλωσης καυσίμου εντός πόλης, βάσει όσων ανακοινώνει η εταιρεία. Το υβριδικό σύστημα «E-Tech» μπορεί να λειτουργήσει είτε σε σειρά, είτε παράλληλα είτε και σε σειρά/παράλληλα. 

Το Captur E-Tech Plug-in

Η καινούργια «γενιά» του Captur διατίθεται και σε Plug-in Hybrid εκδοχή. Η μέγιστη ισχύς του είναι 160 PS και διαθέτει μπαταρία 9,8 kWh (400 V). Σύμφωνα με την εταιρεία, εάν αυτή είναι πλήρως φορτισμένη, το Captur E-Tech Plug-in μπορεί να διανύσει 65 km ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο εντός πόλης (πρωτόκολλο «WLTP») ή 50 km σε ταξίδι, με την προϋπόθεση να μην ξεπεράσει η ταχύτητά του τα 135 km/h (πρωτόκολλο «WLTP»).

Το αυτοκίνητο διαθέτει το σύστημα «Multi-Sense» μέσω του οποίο ο οδηγός επιλέγει τον τρόπο μετάδοσης της ροπής στους εμπρός τροχούς. Για παράδειγμα, στη διαμόρφωση «Pure» το Captur E-Tech Plug-in κινείται μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα όσο υπάρχει ενέργεια στην μπαταρία και όσο δεν εφαρμόζεται μεγάλο φορτίο από τον οδηγό. Στην επιλογή «Sport», δίνεται έμφαση στην επιτάχυνση και τότε και τρεις κινητήρες (ο θερμικός και οι δύο ηλεκτροκινητήρες) μεταδίδουν τη ροπή τους στους τροχούς.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Αυτή είναι ίσως η πιο ωραία off road μετατροπή της νέας Porsche 911

cars

Το Jeep Wrangler JPP 20 είναι φουλ στα αξεσουάρ

cars

Η Renault θα αποφύγει την επανακρατικοποίηση

cars

Τιμόνι με αισθητήρα αφής στη Mercedes-Benz E-Class

cars

Γιατί η Tesla προχώρησε σε μήνυση κατά της Καλιφόρνια;

cars

Δοκιμάζουμε το Hyundai Veloster N στο Virginia International Raceway (Video)

cars

Tα SUV αλλάζουν γιατί “σκοτώνουν” ακόμη και με ταχύτητα 32 χλμ./ώρα!

cars

Εκτός Ευρώπης το Suzuki Jimny

cars

Ford SYNC: Το νέο, high end, infotainment της Mustang Mach-E (βίντεο)

cars