CARSNEWS
AUTONEWS

Το πνεύμα του Herbie ζει σε αυτή την αγωνιστική Porsche 911!

Μερικές φορές, δεν χρειάζεται κάτι περισσότερο από έναν “τρελό” με ένα πάθος και τις γνωριμίες για να κάνει την ιδέα του πραγματικότητα! Ο τρελός στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι άλλος από τον Pascal Witmeur που πριν από αρκετά χρόνια, έτρεξε ένα Peugeot 806 (ναι, το minivan) στις 24 ώρες του Spa-Francochamps αλλά αυτό είναι μία ιστορία για κάποια άλλη στιγμή. Ο Witmeur είναι ένας ικανότατος οδηγός αγώνων με πολυετή εμπειρία σε διάφορα πρωταθλήματος ενώ έχει λάβει μέρος στον 24ωρο αγώνα στο Spa 28 φορές. Το πιο σημαντικό στην προκειμένη περίπτωση όμως, είναι ότι δεν παίρνει τα motorsports υπερβολικά στα σοβαρά και κάπως έτσι γεννήθηκε η ιδέα του αγωνιστικού Herbie!

Στην αρχή το project ήταν ιδιαίτερα φιλόδοξο καθώς περιελάμβανε την συμμετοχή στις 24 ώρες του Le Mans με ένα LMP3 αγωνιστικό του οποίου ο σχεδιασμός θα αντλούσε στοιχεία από τον θρυλικό Herbie. Η διοργανώτρια αρχή όμως δεν μοιράζεται την ίδια αίσθηση του χιούμορ με τον Witmeur και η ιδέα δεν προχώρησε. Υπάρχουν φίλοι όμως που μοιράζονται την ίδια τρέλα, οπότε ο Eric van de Poele, ένας εκ των πλέον πολυνικών στις 24 ώρες του Spa ανέφερε την ιδέα στον Stephane Ratel, οδηγό αγώνων και διοργανωτή του αγώνα στην Βελγική πίστα. Αυτός αναγνώρισε τις δυνατότητες του project και του έδωσε το πράσινο φως. Οπότε η ομάδα έπρεπε να βρει χρηματοδότηση και οδηγούς και να ετοιμαστεί για τον αγώνα που απείχε μόλις 2 μήνες!

Μία απαραίτητη προσαρμογή αφορούσε το budget του όλου project. Οι 24 ώρες του Spa δεν είναι Le Mans και ο αρχικός χρηματοδότης δεν ενδιαφερόταν, οπότε η ιδέα του LMP3 ήταν για πέταμα. Επίσης, μία 911 GT3 (όχι η “πολιτική” GT3 αλλά το αγωνιστικό που συμμορφώνεται με τους κανονισμούς της GT3 κατηγορίας) κοστίζει περί τις €500.000 χωρίς να συνυπολογίζονται τα έξοδα της μετατροπής της σε… Herbie. Η καλύτερη δυνατή λύση δεδομένων των χρημάτων που υπήρχαν, ήταν μία μεταχειρισμένη 911 GT Cup MR για την δημοφιλέστατη VLN κατηγορία. Για την μεταμόρφωση της επιστρατεύτηκε ο Olivier Defeche που δούλεψε ατελείωτες ώρες σε προγράμματα CAD για το τελικό αποτέλεσμα όπως το βλέπεις, η Design Stone που δημιούργησε τα καλούπια και η Carat Duchatelet που έκανε το ανθρακονημάτινο bodykit πραγματικότητα! Το συνολικό κόστος, ξεπερνά τις €200.000!

Για τους οδηγούς που θα αναλάμβαναν τον αγώνα, ο Witmeur είχε μία πολύ καλή ιδέα που προέκυψε από την συμφωνία του με τον Josh Hill, υιό του Damon Hill και με τον Freddie Hunt, υιό του James Hunt. Δεν θα ήταν εκπληκτικό να οργανώσει μία ομάδα με απογόνους θρύλων των motorsports; Προφανώς θα ήταν και γι’ αυτό απευθύνθηκε στους Mathias Lauda και Marco Andretti οι οποίοι συμφώνησαν να λάβουν μέρος. Δυστυχώς, το όνειρο κατέρρευσε όταν ο Hill αρρώστησε λίγες ημέρες πριν τον αγώνα και μαζί με αυτόν, αποσύρθηκε και ο Hunt. Έτσι, το αγωνιστικό οδήγησαν τελικά οι Loic Deman, Marc Duez, Angelique Detavernier και Stephane Lemeret.

Η πρώτη επιτυχία ήταν όταν ολοκληρώθηκαν οι κατακτήριες δοκιμές και η Juliet, όπως ονομάστηκε τελικά η 911, δεν ήταν τελευταία παρότι υστερούσε κατά 40 ίππους σε σύγκριση με τα GT3 αγωνιστικά και ήταν κατά 200 κιλά βαρύτερη! Η αποδοχή από τον κόσμο ήταν εξαιρετική και η ομάδα τα πήγαινε καλά ενώ βοηθήθηκε και από την βροχή που ήρθε αργότερα και “εξισορρόπησε” λίγο τα πράγματα. Όμως η Juliet δεν μαχόταν για τη νίκη και έτσι δεν υπήρχε λόγος να ριψοκινδυνέψει μία δαπανηρή έξοδο, οπότε αποσύρθηκε στα pits. Όταν ο κόσμος ρωτούσε για να μάθει τι έγινε, ο  Witmeur έλεγε ότι “ο ήχος των μεγάλων V8 Bentleys δεν άρεσε στην Juliet” ενώ το βράδυ, που δεν αγωνίστηκε η 911 για προφανείς λόγους, η δικαιολογία ήταν βολική: η Juliet φοβόταν το σκοτάδι.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Ford Explorer plug-in hybrid. Ισοπεδωτικό

cars

Μικρούτσικος: Στη Super Κατερίνα ένιωσα καταπιεσμένος – Η Καινούργιου είναι ο καλύτερος καβαλάρης της αυτοαναφορικότητας

Bury

8-ετές πλάνο ανάκαμψης ετοιμάζει ο de Meo για τη Renault.

cars

Δύο νέες Ferrari διέρρευσαν πριν την παρουσίαση τους!

cars

Alpine και Lotus θα εξελίξουν από κοινού ένα νέο μοντέλο!

cars

Tesla: Ένα ηλεκτρικό hatchback “θα είχε νόημα” για την Ευρώπη.

cars

Τον ερχόμενο Μάρτιο θα παρουσιαστεί το νέο Volkswagen Golf GTI!

cars

Υεμένη: Αναφορές για αεροπορικά πλήγματα σε περιοχές που ελέγχονται από τους Χούθι

cars

Αudi: Έτσι θα είναι ο αντίπαλος της CLA

cars