CARSNEWS
NEW MODELS

Τι στόχο έχει η Volkswagen για την Tesla;

Η Tesla ανταγωνίζεται, πλέον, τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες σε ό,τι αφορά την κατασκευή αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων. Αυτό σημαίνει ότι θα είναι περισσότερο δύσκολο να παραμένει πρωτοπόρος στην συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων, καθώς τα δεδομένα θα αλλάξουν. Για παράδειγμα, ο Όμιλος Volkswagen ο οποίος έχει αρχίσει να αναπτύσσεται δυναμικά σε αυτή. 

Σύμφωνα με όσα δήλωσε σε γερμανική εφημερίδα ο κ. Bernd Osterloh, εκπρόσωπος των εργαζομένων, ο Όμιλος VAG πρόκειται να φτάσει την Tesla σε επίπεδο ετήσιου όγκου παραγωγής εντός των επόμενων δύο ή τριών ετών, το αργότερο. Όπως δήλωσε: «Εάν η Tesla δημιουργήσει (επιπλέον) τρία εργοστάσια, στα οποία θα κατασκευάζονται 300.000-500.000 αυτοκίνητα, μιλάμε για έναν αριθμό αυτοκινήτων μεταξύ 900.000-1.500.000 ετησίως. Θέλουμε κι εμείς να επιτύχουμε αυτά τα νούμερα το 2023, αν όχι νωρίτερα».

Ο κ. Osterloh δήλωσε ότι η πλατφόρμα «MEB» την οποία έχει δημιουργήσει ο γερμανικός Όμιλος (η οποία προορίζεται για τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα) αποτελεί μεγάλο πλεονέκτημα έναντι τόσο της Tesla όσο και των υπόλοιπων αυτοκινητοβιομηχανιών, σε κατασκευαστικό επίπεδο. Ωστόσο, αναγνωρίζει ότι η αμερικανική εταιρεία είναι πρωτοπόρος επειδή έχει αναπτύξει και εγκαταστήσει το δικό της λογισμικό στα μοντέλα της. Όπως είπε χαρακτηριστικά: «Το πλεονέκτημά τους είναι ότι έχουν ήδη το δικό τους λογισμικό στα αυτοκίνητά τους και συλλέγουν δεδομένα. Όμως, εάν αναπτύξουμε κι εμείς το δικό μας σύστημα και το τοποθετήσουμε στα οχήματά μας, θα έχουμε περισσότερα δεδομένα σε σύντομο χρονικό διάστημα».

Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτό είναι εφικτό χάρη στο πρόγραμμα «Artemis», όπως το έχουν ονομάσει από την θεά Άρτεμις της μυθολογίας μας. Θυμίζουμε ότι επικεφαλής αυτού έχει τεθεί ο κ. Markus Duesmann, ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Audi, ο οποίος έχει συστήσει μία ομάδα 200 ατόμων που εργάζονται γι’ αυτόν το σκοπό. Ως γνωστόν, η Άρτεμις ήταν η θεά του κυνηγιού και η επιλογή του ονόματός της για να χαρακτηρίσει το εγχείρημα μόνο τυχαία δεν ήταν.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Κορωνοϊός: Η αυτοκινητοβιομηχανία κατεβάζει ρολά στην Ευρώπη!

cars

Mega Τest αυτονομίας για 20 ηλεκτρικά αυτοκίνητα (Video)

cars

Έρευνα για τη δεξίωση του Carlos Ghosn στις Βερσαλλίες

cars

Νέο Ford Puma Ecoboost Hybrid: Δυναμικό στιλ και πρακτικότητα στο maximum

cars

Γιατί οι τιμές των αυτοκινήτων αυξάνονται με τα χρόνια;

cars

Ολυμπιακοί Αγώνες & Motorsport – Ένα σίριαλ που πλησιάζει στο happy end

cars

Το τελευταίο teaser για τη Maserati MC20

cars

Lamborghini SCV12: Το δωδεκακύλινδρο τέρας που βρυχάται (Video)

cars

Πόσο κοστίζει η μετατροπή ενός Audi R8 V10 σε τέρας των 1.035 ίππων;

cars