CARSNEWS
F1 & RACES

Η Red Bull απέτυχε στα crash test του μονοθεσίου του 2024

«Στραβοπάτημα» στην αυστριακή ομάδα, με το μονοθέσιο που θα πάρει μέρος στο πρωτάθλημα της Formula 1 το νέο έτος.

Δεν ξεκίνησε καλά η προετοιμασία της Red Bull Racing για το 2024. Η ομάδα που πήρε 21 νίκες σε 22 Grand Prix στη φετινή χρονιά βλέπει στην επόμενη σεζόν να έχει από τώρα δυσκολίες.

Σύμφωνα με το ιταλικό motorsport, η Red Bull RB20 απέτυχε να περάσει τις δοκιμές πρόσκρουσης της FIA. Συγκεκριμένα το εμπρός ρύγχος ήταν αυτό το οποίο απέτυχε να πάρει έγκριση από την παγκόσμια ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού κι έτσι πρέπει να γίνουν εκ νέου δοκιμές.

Σύμφωνα με το εν λόγω δημοσίευμα, αυτή η εξέλιξη αλλάζει τα πλάνα της Red Bull Racing όσον αφορά τις ετοιμασίες της RB20. Λόγω της χειμερινής περιόδου και των εορτών, η FIA έχει επιβάλλει το κλείσιμο των εργοστασίων ώστε οι εργαζόμενοι να μπορέσουν να πάρουν ανάσες ενόψει της νέας χρονιάς.

Ο λόγος για τον οποίο απέτυχε να περάσει τις δοκιμές πρόσκρουσης η RB20 ήταν το βάρος του εμπρός ρύγχους. Στο Μίλτον Κινς σκοπεύουν να μειώσουν κι άλλο το συνολικό βάρος του μονοθεσίου, ώστε να φτάσει το κατώτατο των 798 κιλών όπως ορίζουν οι κανονισμοί.

Which of our 21 @F1 wins in 2023 impressed you most? 🤔🏆 pic.twitter.com/1QcezkavCe

— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) December 21, 2023

Νέες δοκιμές πρόσκρουσης θα πραγματοποιηθούν με το νέο έτος πλέον. Για τη λύση του προβλήματος, οι «ταύροι» αναμένεται να προσθέσουν μία ακόμη στρώση από ανθρακόνημα στο ρύγχος, ώστε να καταφέρει να απορροφήσει τις προαπαιτούμενες βίαιες δυνάμεις.

Αυτή η εξέλιξη είναι άγνωστο πόσο θα επηρεάσει τον προγραμματισμό της αυστριακής ομάδας. Αν η λύση είναι τόσο απλή όσο αναφέρθηκε παραπάνω, τότε δεν αναμένεται να χαθεί αρκετός πολύτιμος χρόνος. Με δεδομένο πως πρόκειται για την παγκόσμια πρωταθλήτρια πάντως, είναι απορίας άξιο πως τα μοντέλα της προσομοίωσης που διαθέτει δεν προέβλεψαν σωστά τη δομική αντοχή του ρύγχους με βάση τις προδιαγραφές.

Επιπλέον, αναφέρεται πως η παρουσίαση της RB20 θα γίνει στις 10 Φεβρουαρίου, δίχως ωστόσο αυτό να είναι επίσημο.

Φωτογραφίες: Getty Images/Redbullcontentpool.com

Related Articles

Formula 1: Ο κακός μπαμπάς του Μαξ Φερστάπεν

cars

Αλλάζει CEO η Alpine, περνάει σε “νέα εποχή”

cars

Apple could strike a $2 billion deal for the TV rights to Formula 1 races

cars

F1 GP Βελγίου: Pole για Leclerc, 1-2 η Ferrari

cars

Με την αύρα του πρωταθλητή ο Φερστάπεν, θριάμβευσε και στο Κατάρ!

cars

CAR AND DRIVER ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

cars

Περίπατος του Φερστάπεν στην Αυστρία

cars

Νέα αθλητικά κανάλια στα LG Channels

cars

Εφεδρικός οδηγός στην Aston Martin o Hulkenberg!

cars