CARSNEWS
F1 & RACES

Πόσο χρειάζεται ο ανταγωνισμός για να αντιγράψει το DAS;

Κατά τη διάρκεια του πρώτου χειμερινού τεστ εξέλιξης της Formula 1, θέμα συζήτησης δεν ήταν ούτε οι χρόνοι ούτε οι γύροι που κάλυψε κάθε ομάδα.

Αντίθετα, την προσοχή του κοινού, των media και των άλλων ομάδων τράβηξε η νέα τεχνολογική καινοτομία που εισήγαγε η Mercedes-AMG. Ο λόγος για το σύστημα DAS (Dual Axis System).

Πως λειτουργεί το εν λόγω σύστημα; Ο οδηγός μετακινεί εμπρός/πίσω το τιμόνι στην ευθεία, με την κίνηση αυτή να αλλάζει ταυτόχρονα τη γωνία σύγκλισης των εμπρός τροχών. Λύση που επηρεάζει την κατανομή θερμότητας στα ελαστικά.

Εξασφαλίζει όμως αυτή αρκετό πλεονέκτημα ώστε να μπουν οι άλλες ομάδες σε διαδικασία να το αντιγράψουν; Κι αν ναι, υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος; Γιατί η σεζόν αρχίζει σε λιγότερο από τρεις εβδομάδες ενώ το DAS και κάθε παρόμοιο σύστημα έχει ήδη απαγορευτεί για το 2021.

Σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της Racing Point, Andy Green, η επιτυχημένη αντιγραφή του θα απαιτούσε τουλάχιστον έξι μήνες (και φυσικά ένα κομμάτι προσοχής και πόρων του τεχνικού team)!

«Δεν είναι εύκολο να αντιγραφεί το DAS. Ακόμα και μία μεγάλη ομάδα, με τεράστιους πόρους όπως η Ferrari και η Red Bull, θα χρειαζόταν έξι μήνες για να το αντιγράψει. Θα πρέπει να επανασχεδιαστεί εξ αρχής όλο το πρόσθιο μέρος του μονοθεσίου», είπε ο Βρετανός στο FormulaPassion.it.

Διαβάστε επίσης:

Επίσημο: Αναβλήθηκε το Grand Prix Κίνας

Αποκάλυψη για τη Red Bull RB16

Αυτή είναι η νέα Ferrari SF1000 (video)

--

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Mercedes: Στις χειμερινές του Μπαχρέιν θα γνωρίζουμε

cars

Φόρμουλα 1: Γι’ ακόμη τρία χρόνια ο Βολφ στη Mercedes

cars

Support for new F1 points system

Bury

Οι λόγοι που οδήγησαν τον ντε Βρις στην έξοδο από την AlphaTauri

cars

Alpine: Αναλαμβάνει ο Ματία Μπινότο

cars

Ο Φερστάπεν κέρδισε στη Σ. Αραβία σαν να έκανε εκδρομή στην έρημο

cars

To Πασχαλινό F1 Vlog βγάζει… λαγό (video)

cars

Η Haas «κλείνει» τον πρώτο της οδηγό για το 2024

cars

Πότε θα δούμε τη νέα Alfa Romeo F1;

cars