CARSNEWS
F1 & RACES

Τι είναι το Grand Slam που σκέφτεται να καθιερώσει η Formula 1

ΠΑΝΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

Την ιδέα ενός ιδιαίτερου Grand Slam τροπαίου για όποιον οδηγό κερδίζει σε ένα Sprint τριήμερο τις δύο πολ ποζίσιονς και τους δύο αγώνες εξετάζει το σπορ – Ποιές άλλες προτάσεις υπάρχουν για τη βελτίωση του θεάματος.

Μετά την αύξηση σε έξι των αγώνων Sprint στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1, και την αλλαγή της δομής τους, τώρα η Liberty Media -σε συνεργασία με τη FIA και τις ομάδες- εξετάζει και μια σειρά από νέες ιδέες για τη βελτίωση του ενδιαφέροντος και του θεάματος.

Μία από τις ιδέες αφορά στα αγωνιστικά τριήμερα που περιλαμβάνουν Sprint. Φέτος, θυμίζουμε, για αυτά αποφασίστηκε οι δοκιμές κατάταξης της Παρασκευής να καθορίζουν αυτούσια τη σειρά εκκίνησης της Κυριακής, και το Σάββατο να είναι μια αυτόνομη μέρα με τον αγώνα Sprint το απόγευμα και τις δικές του δοκιμές κατάταξης το ίδιο πρωί.

Οι ομάδες έχουν συμφωνήσει να παραμένουν έξι οι αγώνες Sprint το 2024, αλλά συζητούν τις νέες ιδέες της Liberty. Ο διευθύνων σύμβουλος της Formula 1 Στέφανο Ντομενικάλι είπε ότι μία από αυτές είναι το «Grand Slam», ένα σπάνιο και ειδικό τρόπαιο που θα αποδίδεται σε έναν οδηγό αν αυτός καταφέρει να πετύχει δύο πολ ποζίσιονς και δύο νίκες στο ίδιο Sprint τριήμερο.

Ο Ντομενικάλι είπε στην ιστοσελίδα motorsport.com πως το 2024 “θα ήθελα να κάνω μια πρόταση, στο πλαίσιο του όρου Grand Slam. Αφορά σε οδηγούς που θα κερδίσουν και τις δύο πολ ποζίσιονς και τις δύο νίκες και το επίτευγμά τους θα αναγνωρίζεται με κάτι ιδιαίτερο, που θα είναι αντιπροσωπευτικό του αθλητικού τους επιτεύγματος”.

Προς στιγμήν θεωρείται απίθανο ότι το επίτευγμα αυτό θα βραβεύει με επιπλέον βαθμούς όποιον οδηγό το σημειώσει. Μπορεί να είναι ένα ειδικό, διακεκριμένο τρόπαιο ή ένα χρηματικό έπαθλο. Σε κάθε περίπτωση, η ιδέα αυτή είναι ακόμη νωπή και θα πρέπει να συζητηθεί πιο διεξοδικά με τις ομάδες.

Μαζί με την ιδέα αυτή, θα συζητηθεί και το ενδεχόμενο περαιτέρω τροποποίησης της δομής και των κανονισμών των Sprint τριημέρων του χρόνου, κυρίως σε ό,τι αφορά στα διαθέσιμα σετ ελαστικών και στους κανόνες του παρκ φερμέ προκειμένου να εντείνουν τη δυναμική ενόψει του κυρίως GP της Κυριακής.

Μία από τις προτάσεις που ακούγονται, από την πλευρά των διευθυντών των ομάδων, είναι την Παρασκευή οι δοκιμές κατάταξης να καθορίζουν τη σειρά εκκίνησης του αγώνα Sprint, ο αγώνας Sprint να διεξάγεται το πρωί του Σαββάτου και μετέπειτα το ίδιο απόγευμα να λαμβάνουν χώρα οι δοκιμές κατάταξης του GP της Κυριακής.

Βεβαίως, οποιαδήποτε νέα αλλαγή εμπεριέχει το ρίσκο να κάνει τα πράγματα πολύ περίπλοκα για τους λιγότερο ένθερμους φίλους του σπορ. Όμως, ο Ντομενικάλι λέει πως οι έρευνες αγοράς δείχνουν ότι αυτό δεν είναι και τόσο μεγάλο ρίσκο, και πως εστιάζεται κυρίως στους πιστούς ακόλουθους της F1 που δεν θέλουν να αλλάξουν εύκολα τις συνήθειές τους.

Related Articles

Η αγάπη του Κίμι Ραϊκόνεν για το Motocross και πώς έστησε την εργοστασιακή Kawasaki

cars

ΕΚΤΑΚΤΟ: 12 ποινές σε 8 οδηγούς μετά την ένσταση της Aston Martin!

cars

F1: Τρομακτικό ατύχημα, σώθηκε από θαύμα ο Grosjean (video)

cars

Brawn: Στόχος της F1 η πρεμιέρα Ιούλιο, στην Ευρώπη και χωρίς θεατές

cars

Ex-F1 US GP city host eyeing Formula E race

cars

Logan Sargeant earns first F1 point in bizarre circumstances

cars

Η Formula 1 στη Θεσσαλονίκη – Μονοθέσιο της Red Bull θα τρέξει σήμερα στην παραλιακή

cars

Νέος επικεφαλής αεροδυναμικής στην Alfa Romeo Racing

cars

Ο Hamilton μίλησε δύο φορές με τη Ferrari!

cars