CARSNEWS
F1 & RACES

Φόρμουλα 1: Η Red Bull έκανε το 1-2

Το Grand Prix της Φόρμουλα 1 στην Αυστραλία θα έχει συνηθισμένο πρόγραμμα ξεκινώντας από Πέμπτη και πηγαίνοντας ως την Κυριακή.

Η Red Bull κυριαρχεί στο πρωτάθλημα. Είχαμε έναν ακόμη διπλό τερματισμό στη Τζέντα, με τον Max Verstappen να κερδίζει και τον άλλο οδηγό της ομάδας, Sergio Perez, να βλέπει την καρό σημαία πίσω του σε μια επανάληψη του αποτελέσματος, της περασμένης εβδομάδας, στο Sakhir. Ακόμη ένας οδηγός της Ferrari ανέβηκε στο βάθρο, αυτή τη φορά ήταν ο Charles Leclerc. Πιο πίσω το υπόλοιπο της πρώτης δεκάδας ήταν επίσης σχεδόν ίδιο με τον πρώτο αγώνα. Η άλλη Ferrari, που οδήγησε ο Oliver Bearman στο ντεμπούτο του ήταν στην 7 θέση μαζί με δύο McLaren, δύο Mercedes και μια Aston Martin: ο μόνος που έσπασε την 5αδα των μεγάλων ήταν ο Nico Hulkenberg, που κατάφερε να τερματίσει δέκατος για τη Haas. Ο Max Verstappen έχει τώρα 56 νίκες στο όνομά του και εξασφάλισε επίσης το εκατοστό του στο βάθρο σε 187 εκκινήσεις Grand Prix της Φόρμουλα 1, ποσοστό επιτυχίας 53,48%. Ήταν η 115η νίκη της Red Bull, και παράλληλα ο 30ος τερματισμός 1 – 2 για την Αυστριακή ομάδα σε 371 Grand Prix. Οι δύο πρώτοι αγώνες απέδωσαν στους πρωταθλητές 87 από τους 88 διαθέσιμους βαθμούς. Ο μόνος που τους ξέφυγε ήταν ο βαθμός ταχύτερου γύρου αγώνα στη Σαουδική Αραβία, που πήρε ο Charles Leclerc.

Φόρμουλα 1

Τα ελαστικά στην πίστα

Στην εκκίνηση 18 από τους 20 οδηγούς επέλεξαν τη μέση γόμα. Οι μόνες εξαιρέσεις ήταν οι Oliver Bearman και Valtteri Bottas που προτίμησαν τη μαλακή γόμα. Το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε στον 7ο γύρο όταν ο Lance Stroll χτύπησε στην προστατευτική μπαριέρα. Η εμφάνισή του οδήγησε σε σειρά από pit stop. Μόνο τέσσερις οδηγοί – οι Norris, Hamilton, Hulkenberg και Zhou – αποφάσισαν να μην αλλάξουν ελαστικά και να διατηρήσουν τη μέση γόμα, καθυστερώντας όσο το δυνατόν περισσότερο την αλλαγή. Οι τέσσερίς τους άρχισαν να μπαίνουν στα πιτ μετά τον 30οστο γύρο: ο Hulkenberg μπήκε στον 33ο γύρο, ο Hamilton στον 36ο, ο Norris στον 37ο γύρο, ενώ ο Zhou έφτασε μέχρι τον 41ο γύρο προτού αλλάξει ελαστικά. Ο οδηγός της Haas ήταν ο μόνος που έβαλε τη σκληρή γόμα οι άλλοι τρεις έβαλαν τη μαλακή σε μια ανεπιτυχή προσπάθεια να ανακτήσουν κάποιες θέσεις. Από τους οδηγούς που είδαν την καρό σημαία, μόνο ο Bottas έκανε δύο στάσεις (μαλακή – σκληρή – μαλακή γόμα). 

Mario Isola Διευθυντής Motorsport Pirelli «Ήταν ένας απλός αγώνας, τόσο στο τελικό αποτέλεσμα, το οποίο ήταν σχεδόν αντίγραφο του Sakhir όσο και στην απόδοση των ελαστικών. Ξέραμε ότι η πιο γρήγορη στρατηγική ήταν αυτή της μιας αλλαγής. Προφανώς, το αυτοκίνητο ασφαλείας στον 7ο γύρο επίσπευσε αυτή την αλλαγή. Η σκληρή γόμα C2 αποδείχθηκε πολύ σταθερή τόσο σε επιδόσεις όσο και σε αντοχή στη θερμική καταπόνηση. Αυτό αποδεικνύεται από τον ταχύτερο γύρο αγώνα που ήρθε ακριβώς στο τέλος από το Leclerc μ’ ένα σετ που είχε ήδη συμπληρώσει 43 γύρους. Η μέση γόμα C3 απέδωσε επίσης τα αναμενόμενα, καθώς οι τέσσερις οδηγοί που επέλεξαν να μην αλλάξουν ελαστικά όταν εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας, μπόρεσαν να φτάσουν μέχρι το όριο φθοράς της παρότι εξακολουθούσαν να κινούνται σε ανταγωνιστικό ρυθμό. Σε σύγκριση με τις προσομοιώσεις αγώνα της Παρασκευής, η αποκόλληση μικρών κομματιών σ’ αυτή τη γόμα ήταν ελάχιστη, η πίστα σταδιακά βελτιώθηκε με τη χρήση. Το τελευταίο μέρος αγώνα του Hamilton και του Norris με τη μαλακή γόμα C4 έδειξε επίσης ότι μπορούσε να είναι ανταγωνιστική ακόμη και στο πρώτο μέρος του αγώνα, αν και μόνο δύο οδηγοί προσπάθησαν να το εκμεταλλευτούν αυτό στην αρχή».

Φόρμουλα 1

Ο Enzo Fittipaldi (Van Amersfoort) κέρδισε στον κανονικό αγώνα. Ο Βραζιλιάνος ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου σ’ έναν αγώνα με αρκετές διακοπές από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Μαζί του στο βάθρο βρέθηκαν στη δεύτερη θέση ο Ινδός Kush Maini (Invicta) και στην τρίτη θέση ο Νορβηγός Dennis Hauger (MP Motorsport). Όσον αφορά στη χρήση ελαστικών, σχεδόν όλοι οι οδηγοί, όπως αναμένονταν, (17 από τους 21) επέλεξαν να εκκινήσουν με την πολύ μαλακή γόμα, να την χρησιμοποιήσουν για ελάχιστο αριθμό γύρων – δεδομένου του χαμηλού επιπέδου φθοράς σ’ αυτή την πίστα – πριν μπουν στα πιτ και βάλουν τη μέση γόμα. Από αυτούς που έκαναν την αντίθετη επιλογή, πιο ψηλά (5ος) τερμάτισε ο Amaury Cordeel (15 γύροι με μέση γόμα και 13 γύροι με την πολύ μαλακή γόμα). Κατά τη διάρκεια του αγώνα διατηρούσε ελπίδες ακόμη και για μια θέση στο βάθρο.

Η έκπληξη της ημέρας ήρθε μετά την καρό σημαία: Η Doriane Pin, η οποία ήταν πρώτη στο τερματισμό, τιμωρήθηκε με 20 δευτερόλεπτα, επειδή δεν είδε την καρό σημαία την πρώτη φορά, οπότε έκανε έναν επιπλέον γύρο, παίρνοντας έτσι καρό σημαία δύο φορές. Αυτό την έριξε ένατη, και έδωσε τη νίκη στην Abbi Pulling (Alpine), την οποία ακολούθησαν η Maya Weug (Ferrari) και η Nerea Martì (Hilfiger). Έτσι η Αγγλίδα οδηγός μετά τον αγώνα της Τζέντα βρέθηκε στην κορυφή της βαθμολογίας με 44 βαθμούς, 11 περισσότερους από την Weug και 12 περισσότερους από την Pin. Ο επόμενος γύρος για το F1 Academy είναι στο Μαϊάμι από 2 έως 5 Μαΐου.

Φόρμουλα 1

Η επόμενη στάση για τα ελαστικά F1

Η Φόρμουλα 1 θα επιστρέψει σε δράση μετά από δυο βδομάδες, στη Μελβούρνη. Το Grand Prix της Αυστραλίας θα έχει συνηθισμένο πρόγραμμα ξεκινώντας από Πέμπτη και πηγαίνοντας ως την Κυριακή. Για τη διαδρομή στους δημόσιους δρόμους του Albert Park, η Pirelli επέλεξε τις πιο μαλακές γόμας της γκάμας C3 – C4 – C5, ένα επίπεδο πιο μαλακής επιλογής από πέρυσι. Θα διεξαχθούν επίσης εκεί οι αγώνες υποστήριξης της F1, Φόρμουλα 2 και Φόρμουλα 3 στους οποίους η Pirelli είναι προμηθευτής ελαστικών

Όλες οι ειδήσεις

Σκληρή ανακοίνωση ΣΕΑΑ για το Κινούμαι Ηλεκτρικά – Δεν προχωρούν οι επιδοτήσεις

Skoda Epiq: Το νέο μικρό ηλεκτρικό τσέχικο SUV με τιμή 25.000€

Η νέα Porsche Taycan Turbo GT «σαρώνει» σε Laguna Seca και Nürburgring

Related Articles

Μέσα στον Αύγουστο θα ξέρει το μέλλον του ο Bottas

cars

How F1 steering wheels are designed and how they work

cars

Η Ferrari αλλάζει χρώματα στο μονοθέσιο του 2024 (vid)

cars

Η Formula 1 ξεκινάει με το Grand Prix του Μπαχρέιν | Διεθνή Αθλητικά Νέα

cars

Φόρμουλα 1: Ταχύτερος ο Λεκλέρκ στην αυλαία του Μπαχρέιν

cars

Formula1: Nίκη Φερστάπεν, εντυπωσιακός ο Λεκλέρ στο Λας Βέγκας

cars

Ξεκίνησαν οι συζητήσεις Ferrari-Vettel για ανανέωση συνεργασίας

cars

H AlphaTauri αποφάσισε για το οδηγικό δίδυμο του 2024

cars

Η Formula 1 θα έχει και φέτος… ροζ!

cars