CARSNEWS
AUTONEWS

Mercedes-AMG GLA 45. Με την γνωστή, επιτυχημένη συνταγή!

Δεν πιστεύω ότι υπάρχει άνθρωπος που να εκπλήσσεται από την αποκάλυψη της Mercedes-AMG GLA 45. Όπως δεν πιστεύω ότι υπάρχει άνθρωπος που να εκπλήσσεται από τις μετατροπές που έγιναν στο νέο, μικρό crossover ώστε να γίνει από απλή GLA, μία πραγματική AMG. Η συνταγή και τα υλικά είναι τα ίδια με αυτά που έχουμε δει για ολόκληρη την γκάμα compact “45” μοντέλων της γερμανικής εταιρίας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η τελευταία στην σειρά, GLA 45 είναι λιγότερο εντυπωσιακή ή συναρπαστική.

Έτσι, η GLA γίνεται το τελευταίο μοντέλο που εξοπλίζεται με τον M139, δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα – τον ισχυρότερο τετρακύλινδρο κινητήρα παραγωγής όχι μόνο της Mercedes-AMG αλλά στον κόσμο. Όπως και τις προηγούμενες φορές, ο M139 είναι σε θέση να παράγει 387 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 480 Nm ροπής από τις 4.750 έως τις 5.000 σ.α.λ. στην standard GLA 45 και 421 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. με 500 Nm ροπής από τις 5.000 έως τις 5.250 σ.α.λ. στην κορυφαία, GLA 45 S. Επίσης όπως και τις προηγούμενες φορές, ο κινητήρας συνδυάζεται με το προηγμένο 4Matic σύστημα τετρακίνησης και το AMG Speedshift 8G, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων. Όλα αυτά, επιτρέπουν στην καυτή GLA να ολοκληρώνει το sprint στα 100 km/h σε μόλις 4,4 δευτερόλεπτα (4,3 στην “S”) με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h (270 km/h στην “S”).

Η Mercedes-AMG GLA 45 ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα μοντέλα στην γκάμα χάρη στην χαρακτηριστική γρίλια με τις κάθετες λωρίδες, τον νέο εμπρός προφυλακτήρα με τις μεγαλύτερες εισαγωγές και τα πτερύγια στα άκρα του, τα δύο φουσκώματα στο καπό, τα λίγο φαρδύτερα φτερά και την μεγάλη αεροτομή στο τελείωμα της οροφής που συνδυάζεται με νέο προφυλακτήρα ο οποίος φιλοξενεί την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Η γερμανική φίρμα εξοπλίζει την κορυφαία GLA με standard LED φωτιστικά σώματα και ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών (προαιρετικά είναι διαθέσιμες έως και 21 ιντσών). Επιπρόσθετες τροποποιήσεις έχουν γίνει στην ανάρτηση ώστε να περιοριστούν οι κλίσεις και να μειωθεί το φαινόμενο του “torque-steer” καθώς και στο σύστημα διεύθυνσης που προσφέρει βελτιωμένη αίσθηση.

Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι στον εμπρός άξονα έχουν τοποθετηθεί αλουμινένια ψαλίδια για την μείωση του μη-αναρτώμενου βάρους ενώ το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκους 350 mm με 4-πίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 330 mm με μονοπίστονες δαγκάνες πίσω. Στην GLA 45 S με το προαιρετικό AMG Dynamic Plus πακέτο, αναβαθμίζεται περαιτέρω με 6-πίστονες δαγκάνες και δίσκους 360 χιλιοστών μπροστά. Με λίγα λόγια, η GLA 45 έρχεται άρτια εξοπλισμένη για αυτό που προορίζεται: να χαρίζει χαμόγελα!

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η 99Χ Electric είναι το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό της Porsche!

cars

Σαρλ Μισέλ: Καταδικάσαμε ομόφωνα με τους ηγέτες της G7 την επίθεση του Ιράν στο Ισραήλ

Bury

Η Hennessey στοχεύει στα 1.200 άλογα για τη νέα Corvette!

cars

Πρώτη, έστω και άτυπη εμφάνιση για το Hyundai Ioniq 5 N

cars

Η Peugeot γυρνά σελίδα. Γίνεται νεότερη και πιο… αθλητική!

cars

Mazda R360 Coupe. H αρχή

cars

Hyundai i10 1.2 MPi. Ένα μεγάλο μικρό

cars

Ζήτησε κανείς χώρους; Τα VW Golf Variant και Alltrack είναι εδώ!

cars

Περισσότερες από 500.000 λαγάνες θα φτιάξουν οι αρτοποιοί Θεσσαλονίκης για την Καθαρά Δευτέρα – Πού θα κυμανθεί η τιμή

cars