CARSNEWS
NEW MODELS

Ultium: Έτσι λέγονται οι μπαταρίες που εξέλιξε η GM για τα μελλοντικά ηλεκτρικά της

Η General Motors προχωρά με γοργούς ρυθμούς προς την ηλεκτροκίνηση και έτσι στα πλαίσια αυτή της μετεξέλιξής της παρουσίασε τις μπαταρίες της γενιάς Ultium. Οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν στα μελλοντικά της ηλεκτρικά μοντέλα. Έτσι παρόλο που δεν διαθέτουν καμία πρωτοποριακή τεχνολογία ή ιδιότητες, πέρα από τη χαμηλή περιεκτικότητά τους σε κοβάλτιο, τα κελία τους μπορούν να τοποθετηθούν τόσο οριζόντια όσο και κάθετα.

Αυτό είναι κάτι που διευκολύνει την κατασκευή μπαταριών με συγκεκριμένα σχήματα τα οποία μπορούν να ενσωματωθούν καλύτερα στη δομή των πλαισίων που χρησιμοποιεί η GM. Τόσο για να συμβάλλουν στην ακαμψία όσο και για να μη χάνεται πολύτιμος χώρος στο εσωτερικό.

Η δυνατότητά τους αυτή ταιριάζει απόλυτα και με τη λογική της νέας ηλεκτρικής πλατφόρμας της General Motors, τα οποία θα είναι πλήρως μεταβλητή και θα μπορεί να υποστηρίξει όλους τους τύπους μοντέλων. Των ημιφορτηγών συμπεριλαμβανομένων.

Για τα ημιφορτηγά θα υπάρχουν μπαταρίες 800 V, οι οποίες θα μπορούν να φορτίζουν και σε ταχυφορτιστές έως και 350 kW. Για τα επιβατικά το ενεργειακό περιεχόμενο των μπαταριών Ultium θα κυμαίνεται από 50 έως και 200 kWh, και η φόρτισή τους θα μπορεί να γίνεται μέχρι και με 200 kW.

Για την εξέλιξη των μπαταριών Ultium η GM συνεργάστηκε με την LG Chem, ενώ τα πρώτα ηλεκτρικά μοντέλα των βασικών μαρκών της στις ΗΠΑ, των Cadillac, Buick, Chevrolet και GMC θα παρουσιαστούν μέσα στην επόμενη τριετία. 

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Το Car and Driver Μαΐου κυκλοφορεί αυτό το Σάββατο με τα Παραπολιτικά (video)

cars

Το Tesla Model S θα αποκτήσει αυτονομία 1.000 km!

cars

Στη Ferrari για τα επόμενα δύο χρόνια ο Carlo Sainz

cars

Η Lamborghini «παντρεύει» το Spotify με τη… γλυκιά μελωδία του V12 (playlist)

cars

Περισσότερη δύναμη για το Caterham Super Seven 1600 (video)

cars

H ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία στη δίνη του κορωνοϊού

cars

Πωλείται αυτή η G-Wagen που δεν είναι… Mercedes-Benz

cars

Αποκλειστικά τετρακίνητα και ισχυρότερα τα επόμενα Audi A4/A5

cars

Βαριά καμπάνα για την Racing Point από τη FIA

cars