CARSNEWS
NEW MODELS

Η Mercedes-AMG ασπάζεται το ηλεκτρικό turbo

Το νέο σύστημα πιστώνεται στο τμήμα High Performance Powertrain της AMG και εμπεριέχει τεχνολογία από τον κινητήρα της Formula 1 της Mercedes. Έχει σχεδιαστεί ώστε να αντικαταστήσει τις turbo διατάξεις με το απλό σύστημα καυσαερίων που χρησιμοποιούνται σήμερα από την AMG στον δίλιτρο τετρακύλινδρο και τους τετράλιτρους V8.

Το νέο σύστημα turbo έχει σχεδιαστεί από την Garrett και ουσιαστικά ενσωματώνει ένα ηλεκτρικό μοτεράκι στον άξονα μεταξύ του στροβιλοσυμπιεστή και του αεριοστρόβιλου. Το σύστημα λειτουργεί στα 48V και στόχος του είναι να εξαλείψει την χρονική υστέρηση (lag) όταν υπάρχει χαμηλή κυκλοφορία καυσαερίων. Η Mercedes λέει πως το νέο turbo έχει όριο περιστροφής τις 170.000 rpm και πως προσφέρει υψηλότερη παροχή και βέλτιστη ροή αέρα. To όλο κιτ είναι συνδεδεμένο με το σύστημα ψύξης του κινητήρα.

«Έχουμε καθορίσει με σαφήνεια τους στόχους μας για ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον», δήλωσε ο απερχόμενος πρόεδρος της AMG, Tobias Moers. «Με αυτήν την κίνηση συμπληρώνουμε στρατηγικά την τεχνολογία μας και την προσαρμόζουμε στις απαιτήσεις για μέγιστη απόδοση. Σε ένα πρώτο βήμα αυτό περιλαμβάνει τον ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή. Ένα παράδειγμα μεταφοράς της τεχνολογίας μας από τη Formula 1 στο δρόμο, κάτι που θα φέρει τους turbo κινητήρες σε ένα άλλο επίπεδο».

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

H Liberty Walk παρουσίασε body kit για το Nissan GT-R αξίας σχεδόν 74.000 δολαρίων

cars

«Περνάει δύσκολα ο Schumacher»

cars

Όφελος έως 10.000 ευρώ για την αγορά νέου Jeep

cars

ΜΧ-30, ξεκίνησε η παραγωγή του πρώτου ηλεκτρικού Mazda

cars

Η Gazoo Racing βάζει το χεράκι της στο Toyota Yaris GR (Video)

cars

Δείτε πώς κατασκευάζεται η Ferrari SF90 Stradale (Video)

cars

To VW Golf και το μέλλον (του)

cars

Επετειακές εκδόσεις για τα 100 χρόνια της Mazda

cars

Preview και πρόγραμμα GP Σάο Πάολο: Σάμπα και sprint

cars