CARSNEWS
NEW MODELS

H Toyota σταμάτησε ήδη την εξέλιξη των V8 που προγραμμάτιζε

Η πανδημία του κορωνοϊού πέρα από τις δυσκολίες που επέφερε στις αυτοκινητοβιομηχανίες είχε και συνέπειες σε δεύτερο χρόνο, οι οποίες όμως είναι εξίσου σημαντικές.

Η Toyota για παράδειγμα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν πηγές από την Ιαπωνία, αναγκάστηκε να διακόψει την εξέλιξη των οκτακύλινδρων κινητήρων που ήταν γνωστό πως είχε στα σκαριά. Και να εστιάσει σε turbo V6 και σε εξηλεκτρισμένα σύνολα.

Ο V8 με τα διπλά turbo που ήταν σε εξέλιξη προοριζόταν αρχικά για την αγωνιστική έκδοση του Lexus LC, που θα έδινε το παρόν στις φετινές 24 Ώρες του Nürburgring. Για τη συνέχεια προοριζόταν για την κορυφαία έκδοση δρόμου του μοντέλου, την LC F, η οποία υπό αυτή την μορφή, δηλαδή με twin turbo V8 δεν πρόκειται πλέον να υπάρξει.

Το μέλλον του LC F πάντως είναι γενικά και ανεξάρτητα από τον V8 αμφίβολο, καθώς άλλες πηγές από την Ιαπωνία αναφέρουν πως και το κόσμος είναι μεγάλο και οι ανθρώπινοι πόροι που απαιτούνται ιδιαίτερα μεγάλοι. Αν πάντως έφτανε στην παραγωγή με τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 η απόδοση του τελευταίου θα έφτανε τα 600 PS.

Μια λιγότερο ισχυρή έκδοσή του θα αντικαθιστούσε και τον ατμοσφαιρικό V8 των 5,0 lt του LC 500, ενώ η Toyota θα τον χρησιμοποιούσε και στα μεγάλα της ημιφορτηγά στις ΗΠΑ.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Πόσο κοστίζει η ίδρυση μιας αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ελλάδα;

cars

Το Audi RS Q8 έχει μεγάλο σουξέ μεταξύ των βελτιωτών

cars

Hyperion XP-1: Με τη δύναμη του υδρογόνου και τελική πάνω από 350 km/h!

cars

Royal Enfield Regalé Bobber – Πανέμορφο custom

cars

Από 14.180 ευρώ το υγραεριοκίνητο Dacia Duster LPG

cars

Πίσω από το τιμόνι του νέου Seat Leon (video)

cars

Νέες εκδόσεις για το ηλεκτροκίνητο BMW i3

cars

Throwback Sunday: Το βλέμμα του Μίδα και το VW Phaeton

cars

H Tesla θέλει φτηνότερες και δίχως κοβάλτιο μπαταρίες

cars