CARSNEWS
NEW MODELS

Η Tesla ετοιμάζει άμεσο ανταγωνιστή του VW ID.3;

Τη διορατικότητα και τον τρόπο με τον οποίο η Tesla κατάφερε από μία άγνωστη εταιρία να αποτελέσει την αιχμή του δόρατος στα ηλεκτρικά οχήματα, δεν μπορεί να τα αμφισβητήσει κανένας. Μόνο που τώρα τα πράγματα δυσκολεύουν για την εταιρία του Elon Musk, καθώς όλοι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές στρέφονται στην ηλεκτροκίνηση, επενδύοντας κεφάλαια μεγαλύτερα από αυτά που μπορεί να διανοηθεί η Tesla. Ως εκ τούτου, περισσότερο από ποτέ, για τη συνέχεια απαιτούνται έξυπνες κινήσεις.

Ακολουθώντας τη συμβουλή που λέει να έχεις τους φίλους σου κοντά και τους εχθρούς σου πιο κοντά, φαίνεται αυτό το διάστημα να υπάρχει ένας προβληματισμός στο στρατόπεδο των Αμερικανών για την έλευση του Volkswagen ID.3. Μετά από χρόνια προσμονής οι Γερμανοί ξεκινούν να παράγουν ένα προσιτό ηλεκτρικό όχημα, με δυνατότητες που θα καλύπτουν και με το παραπάνω τις ανάγκες του μέσου χρήστη. Θα πρέπει, λοιπόν, να υπάρξει κάποια απάντηση σε αυτό.

Τυπικά, η Tesla βρίσκεται ένα βήμα πιο μπροστά, αφού ήδη κυκλοφορεί το Model 3. Αυτό όμως είναι sedan, κατασκευάζεται στην Κίνα και, μέχρι στιγμής, δεν ακούγονται ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια από τους ιδιοκτήτες του. Ως εκ τούτου, υπάρχουν σκέψεις για ένα νέο μοντέλο, με hatchback αμάξωμα, που θα βασίζεται μεν στο Model 3 αλλά θα παράγεται στο νέο εργοστάσιο της εταιρίας, στη Γερμανία και θα είναι εστιασμένο στην αγορά της Ευρώπης.

Ένα πρώτο εμπόδιο σε αυτό, είναι το κόστος. Σύμφωνα με πηγές του Βρετανικού Autocar, ο ίδιος ο Elon Musk δήλωσε σε επενδυτές πως η εταιρία του δεν θα επιτύχει στην αποστολή της εάν δεν περιορίσει το κόστος κτήσης. Αυτό που τον ενοχλεί περισσότερο είναι πως τα αυτοκίνητά του δεν είναι αρκετά οικονομικά για τον πολύ κόσμο. Και αυτό θα πρέπει να αλλάξει. Ένα ακόμα θέμα είναι το ίδιο το μέγεθος της εταιρίας. Αυτή τη στιγμή αναπτύσσει το Cybertruck, το Roadster και το Semi, ενώ -όπως όλοι- βιώνει και τις συνέπειες της πανδημίας. Ναι μεν έχει αποδείξει ότι μπορεί να κάνει τα πάντα, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορεί να τα κάνει και όλα.

Παρόλα αυτά, εάν όντως θέλει να μακροημερεύσει, θα πρέπει να αποκτήσει παρουσία στις κατηγορίες Β και C, τουλάχιστον στην Ευρώπη. Η μπάλα είναι στο γήπεδό της, ο αντίπαλος ήδη κάνει τις κινήσεις του, οπότε αναμένουμε τη συνέχεια.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

-39% οι παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκινήτων το Μάρτιο

cars

512.000 ευρώ για ένα ρολόι Bugatti!

cars

Daimler & Volvo προχωρούν σε συνεργασία στις κυψέλες καυσίμου

cars

Έτσι θα μπορούσε να είναι ένα supercar από την Mazda

cars

Δείτε ένα ρομπότ να φορτίζει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο! (video)

cars

Έγκριση της Ε.Ε. στην Opel για την κατασκευή μπαταριών

cars

Bonus και στα δύσκολα για τους υπαλλήλους της Mercedes

cars

Η Ferrari θα πάει στα IndyCar;

cars

Ferrari και FCA ίσως φτιάχνουν ιατρικούς αναπνευστήρες

cars