CARSNEWS
AUTONEWS

Honda NT 1100 – Για ταξίδια

Σε μία εποχή που η αγορά μοτοσυκλετών μεγάλου κυβισμού κατακλύζεται από μοντέλα τύπου adventure, πολλοί αναβάτες που επιθυμούν επιδόσεις, σπορ συμπεριφορά, άνεση για μακρινά ταξίδια, τεχνολογία αλλά όχι απαραίτητα την εικόνα ή τις φυσικές διαστάσεις μιας adventure μοτοσυκλέτας. Με άλλα λόγια, επιθυμούν μία ξεκάθαρη μοτοσυκλέτα τουρισμού, αλλά με πλούσιο εξοπλισμό και σπορ επιδόσεις – το είδος της μοτοσυκλέτας που είναι αποτελεσματική και πρακτική για καθημερινές μετακινήσεις, αλλά και έτοιμη για μακρινά ταξίδια, με συνεπιβάτη και αποσκευές. Η NT1100 είναι ακριβώς αυτή η μοτοσυκλέτα. Παρουσιάστηκε το 2022 και έχει σχεδιαστεί για να προσελκύσει τους νοσταλγούς παρόμοιων μοντέλων Honda από το παρελθόν, αλλά και πολύ νεότερους αναβάτες. Υιοθετώντας το πλαίσιο και τον δυναμικό, δικύλινδρο κινητήρα της CRF1100L Africa Twin, οι συναρπαστικές επιδόσεις είναι δεδομένες. Αλλά η NT1100 διαθέτει και άλλα στοιχεία που ενισχύουν και διευρύνουν απήχηση της μοτοσυκλέτας.

Άνετη, ευέλικτη, με κομψό, μινιμαλιστικό στυλ προσφέρει άριστη αεροδυναμική απόδοση με θέση οδήγησης ιδανική για τον touring χαρακτήρα της. Το ύψος και η γωνία κλίσης της ζελατίνας ρυθμίζονται σε 5 θέσεις, ενώ οι πάνω και κάτω εκτροπείς αέρα παρέχουν προστασία στον αναβάτη. Μία έγχρωμη οθόνη αφής TFT 6,5” προβάλλει πληροφορίες σε εξατομικευμένη μορφή και προσφέρει συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto. Cruise control, θερμαινόμενα γκριπ και μεγάλες ενσωματωμένες πλαϊνές βαλίτσες περιλαμβάνονται στο στάνταρ εξοπλισμό, όπως και ένα κεντρικό σταντ. Το ατσάλινο, ημίδιπλο πλαίσιο της NT1100 προσφέρει ένα σχετικά κοντό μεταξόνιο και ιδανική γεωμετρία, ενώ από απόψεως αναρτήσεων χρησιμοποιεί ανεστραμμένο πιρούνι 43mm της Showa (τύπου cartridge) και πίσω αμορτισέρ μονού σωλήνα. Η προφόρτιση του πίσω ελατηρίου ρυθμίζεται υδραυλικά. Δύο εμπρός δίσκοι 310mm συνδυάζονται με 4-πίστονες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες, ενώ τα ελαστικά είναι διαστάσεων 120/70-17 εμπρός και 180/55-17 πίσω.

Ο δικύλινδρος κινητήρας που έχει κληρονομήσει από την Africa Twin χαρακτηρίζεται από τη γραμμική του απόδοση, με εισαγωγή και εξαγωγή ρυθμισμένη για εξαιρετικά ομαλές επιταχύνσεις και απολαυστικό ήχο στις χαμηλές στροφές. Οι επιδόσεις δεν επιτυγχάνονται σε βάρος της οικονομίας καυσίμου, με την κατανάλωση του κινητήρα να επιτρέπει αυτονομία 400km από το ρεζερβουάρ των 20,4 λίτρων.Το πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων περιλαμβάνει τα Honda Selectable Torque Control (HSTC) 3 επιπέδων, Wheelie Control, φώτα full LED, φλας αυτόματης ακύρωσης (self-cancelling indicators) και σύστημα Emergency Stop Signals. Σε πλήρη αρμονία με τη φιλοσοφία της NT1100, το εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Dual Clutch Transmission (DCT) της Honda προσφέρεται προαιρετικά.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Apex AP-0. Ένα νέο ηλεκτρικό supercar από την Αγγλία.

cars

Hyundai Elantra N. Σπορ σεντάν 280 ίππων με πολύ… τσαμπουκά!

cars

Το Dune Taxi της BMW εμφανίστηκε από το πουθενά.

cars

BMW Vision Neue Klasse – Μια ματιά στο μέλλον της μάρκας

cars

Η Επιτροπή Αναφορών του ευρωκοινοβουλίου θα κρατήσει ανοιχτή την αναφορά της Καρυστιανού για τα Τέμπη

cars

Το νέο Ford Bronco ανακοινώθηκε για την άνοιξη του 2020.

cars

Ρωσικές κυβερνοεπιθέσεις καταγγέλλει και η Βαρσοβία

cars

Πλαφόν στο ύψος των στεγαστικών δανείων βάζει η Τράπεζα της Ελλάδος

cars

Το επίσημο πρόγραμμα του 77ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών – Ο Γιώργος Λάνθιμος διεκδικεί τον Χρυσό Φοίνικα

cars