CARSNEWS
F1 & RACES

F1-Fernando Alonso: Τα νέα Pirelli έπληξαν Aston Martin και Red Bull

H Pirelli παρουσίασε ενισχυμένους σκελετούς ελαστικών στον προηγούμενο αγώνα της φετινής σεζόν του Πρωταθλήματος της Formula 1, το GP Μ. Βρετανίας, για να ανταποκριθεί στο αυξημένο αεροδυναμικό φορτίο που παράγουν τα φετινά μονοθέσια, χωρίς να χρειάζεται να αυξάνει συνεχώς τις ελάχιστες πιέσεις των προϊόντων της.

Μία τέτοια αλλαγή δεν θα μπορούσε να μην έχει επηρεάσει τη συμπεριφορά των πολύ ευαίσθητων μονοθεσίων της Formula 1. Παρότι η γενική εικόνα είναι ότι δεν άλλαξε πολύ την ισορροπία δυναμικού μεταξύ των ομάδων, ο Fernando Alonso έχει άλλη άποψη.

Έπειτα από τις κατατακτήριες δοκιμές του GP Ουγγαρίας, όπου βρέθηκε στην 8η θέση, ο Alonso δήλωσε στο Autosport: «Είμαστε ένα δέκατο του δλ. μακριά από τη McLaren, οπότε δεν είναι τόσο άσχημα όσο ίσως δείχνει το αποτέλεσμα. Αλλά πρέπει να βελτιωθούμε, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι κάναμε ένα βήμα προς τα πίσω στους τελευταίους αγώνες, και όλοι έκαναν ένα βήμα προς τα εμπρός».

«Επίσης, είναι σύμπτωση ότι όταν ήρθαν τα νέα ελαστικά της Pirelli στο Silverstone υπάρχουν ορισμένες ομάδες που δυσκολεύονται περισσότερο και άλλες που είναι πολύ ευχαριστημένες με το μονοθέσιο τώρα; Δεν είμαστε μόνο εμείς, νομίζω ότι η Red Bull έχει σαφώς πληγεί με αυτά τα ελαστικά, ήταν 1-2 σε κάθε διαδικασία κατατακτήριων δοκιμών, 1-2 σε κάθε αγώνα, και τώρα δεν είναι καν στην pole position».

«Ο Checo (Perez) παλεύει να μπει στην πρώτη δεκάδα. Στο Silverstone νομίζω ότι ο Max (Verstappen) ήταν μόνο 3 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Lando (Norris, στον αγώνα). Οπότε βλέπω τα πράγματα λίγο αφύσικα από το Silverstone και μετά».

Σε ερώτηση αν οι ισχυρισμοί του βασίζονται στο χρονόμετρο ή στην αίσθησή του εντός του μονοθεσίου, ο Alonso απάντησε: «Και τα δύο. Νομίζω ότι μπορείς να αισθανθείς το μονοθέσιο λίγο διαφορετικό με τα ελαστικά. Αλλά όπως είπα είναι δύσκολο μερικές φορές να είσαι ουδέτερος. Προφανώς, δεν βελτιώσαμε πολύ το μονοθέσιο σε σχέση με τους κύριους ανταγωνιστές μας».

«Κάθε Πέμπτη έχουμε νέα εξαρτήματα από κάθε ομάδα. Έτσι, είναι πολύ εύκολο πλέον να δούμε ποιες ομάδες φέρνουν όλο και περισσότερα εξαρτήματα στα Grand Prix. Αλλά αν κοιτάξω πίσω στη Red Bull ήταν πρώτη και δεύτερη, σε κάθε διαδικασία ελεύθερων και κατατακτήριων δοκιμών και στον αγώνα».

«Τώρα, νομίζω ότι αυτό το Σαββατοκύριακο δεν ήταν επικεφαλής σε καμία από τις περιόδους ελεύθερων δοκιμών, στο Silverstone ήταν μόνο 3 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Lando. Νομίζω ότι η Red Bull έχασε απόδοση από το Silverstone και μετά, αυτό είναι γεγονός».

Σχολιάζοντας την απόδοσή του στις κατατακτήριες δοκιμές, ο Alonso δήλωσε: «Ήμουν ευχαριστημένος με το μονοθέσιο. Η μέση διαφορά μας από την pole position είναι 4-5 δέκατα του δλ., και σήμερα ήταν 4 δέκατα, οπότε ήταν μια φυσιολογική διαδικασία κατατακτήριων δοκιμών για εμάς».

«Αλλά προφανώς έχουμε 7 μονοθέσια μπροστά μας. Έτσι, νομίζω ότι αν και ήταν μια κανονική διαδικασία για εμάς, ήταν εξαιρετική για μερικούς από τους κύριους ανταγωνιστές μας. Οπότε από πλευράς αποτελέσματος, δεν ήταν ένα σπουδαίο Σάββατο».

Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Related Articles

Honda: Το δώρο της στον Verstappen

cars

Ο Raikkonen δείχνει πόσο καλή δουλειά κάνει ο Giovinazzi

cars

Formula 1: Η Aston Martin πήγε να χρεωκοπήσει εξαιτίας του Newey

cars

LIVE το Sprint Race στο Grand Prix του Κατάρ που μπορεί να δώσει τον τίτλο στον Φερστάπεν

cars

F1 GP Ιταλίας: Leclerc και Ferrari πανηγύρισαν στη Μόντσα!

cars

Ο Φερστάπεν έκανε στη Σ. Αραβία το δύο στα δύο στις pole

cars

Με επετειακά χρώματα στο Μονακό η McLaren (video)

cars

To TikTok LIVE για το GP της Βραζιλίας (vid)

cars

Ο Stewart θα προτιμούσε την αποχώρηση του Vettel

cars