CARSNEWS
F1 & RACES

F1: H Pirelli αναμένεται να απορρίψει τη νέα γόμα C2

Η επίσημη προμηθευτής ελαστικών της Formula 1, η Pirelli, είχε σκοπό να παρουσιάσει ορισμένες καινούργιες γόμες για το Πρωτάθλημα του 2024, ώστε να γεφυρώσει καλύτερα το κενό μεταξύ τους. Για το σκοπό αυτό, είχε την πρόθεση να κάνει τη γόμα C2 λίγο πιο μαλακή, διότι βρισκόταν πολύ κοντά σε απόδοση με τη C1 και απείχε αρκετά από τη μαλακότερη C3.

Με αυτό τον τρόπο, η Pirelli θα έκανε τις διαφορές απόδοσης μεταξύ αυτών των γομών πιο εξισορροπημένες. Στις ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής του GP Ιαπωνίας, όλοι οι οδηγοί είχαν στη διάθεσή τους δύο σετ ελαστικών της καινούργιας γόμας για να τη δοκιμάσουν.

Ωστόσο, έπειτα από αυτές τις δοκιμές, τα σχόλια ομάδων και οδηγών έδειξαν ότι η καινούργια γόμα C2 δεν είχε φέρει την αλλαγή που ήλπιζε η Pirelli. Αυτό σημαίνει ότι η ιταλική εταιρεία θα διατηρήσει πιθανότατα τη γόμα C2 απαράλλακτη και το 2024.

Ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Pirelli, Mario Isola, δήλωσε στο Motorsport: «Κοιτώντας τα δεδομένα, αλλά και λαμβάνοντας υπόψη την εξέλιξη της πίστας, πιστεύω ότι το πρωτότυπο ελαστικό δεν παρέχει την πρόσφυση που αναζητούσαμε. Έτσι, μάλλον θα παραμείνουμε στην τρέχουσα C2 για την επόμενη χρονιά. Χωρίς ένα σαφές αποτέλεσμα, ένα σαφές βήμα βελτίωσης της πρόσφυσης, δεν υπάρχει λόγος να την αλλάξουμε και να εισάγουμε μία νέα γόμα, όταν έχουμε την υφιστάμενη C2 που λειτουργεί καλά».

Επίσης, οι ομάδες και οι οδηγοί της Formula 1 θα δοκιμάσουν στις ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής του GP Μεξικού μία νέα γόμα C4, που προορίζεται για το 2024. Κάθε οδηγός θα έχει στη διάθεσή του δύο σετ του καινούργιου ελαστικού.

Ο Isola σχολίασε για την αλλαγή της γόμας C4: «Ο στόχος δεν είναι να μετακινηθεί η C4, διότι η θέση της είναι καλή. Ωστόσο, η C4 παρουσίασε αρκετό graining κατά τη διάρκεια της σεζόν. Έτσι, θέλουμε να βελτιώσουμε τη μηχανική αντοχή και να έχουμε ένα ευρύτερο πλαίσιο λειτουργίας, επειδή τα σχόλια από τις ομάδες συνιστούν ότι η C4 είναι λίγο απότομη στη συμπεριφορά της».

To graining των ελαστικών της Formula 1 συμβαίνει όταν το πέλμα δεν έχει αναπτύξει επαρκή θερμοκρασία και κατά συνέπεια δεν μπορεί να υποστηρίξει τα φορτία στα οποία υπόκειται, με αποτέλεσμα την απόσχιση μικρών κομματιών (grain) από την επιφάνεια της γόμας. Το φαινόμενο είναι πιο έντονο σε χαμηλές θερμοκρασίες ασφάλτου, όπου η πίστα δεν αλληλεπιδρά τόσο καλά με τους χημικούς δεσμούς της γόμας.

Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Related Articles

Formula 1: O καιρός ανακατεύει την τράπουλα στο Grand Prix Ιαπωνίας

cars

Formula 1: Ποιο είναι το ταλέντο που μπορεί να δούμε στο πλευρό του Verstappen;

cars

Ηλεκτροκίνητο όχημα έσπασε το ρεκόρ επιτάχυνσης – Έπιασε τα 100χλμ/ώρα σε λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο (video)

cars

F1-GP Ιαπωνίας: Προεπισκόπηση και ωράρια

cars

Formula 1: Ο Φερστάπεν εγκατέλειψε και ο Σάινθ τον εκθρόνισε ξανά!

cars

Παραλίγο τραγωδία στην Formula 1 – Δείτε το video

cars

Πότε θα διεξαχθούν οι χειμερινές δοκιμές της F1

cars

Ο Φερστάπεν έχασε τον προπονητή του

cars

Δεν έχεις δει περισσότερες McLaren SLR μαζι

cars