CARSNEWS
F1 & RACES

Formula 1: Ο Βασέρ σε ρόλο “διαχειριστή”, η αναμενόμενη λύτρωση του Μπινότο και η… μισή Alpine | ΕΙΔΗΣΕΙΣ 247

Ο “χάρτης” της Formula 1 τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει, βλέποντας τον Μπινότο να απομακρύνεται από την Ferrari και τον Βασέρ να φεύγει από την Alfa Romeo για να τον αντικαταστήσει. H Alpine έστειλε μερικά από τα μέλη της νωρίτερα για καλοκαιρινές διακοπές και το ertsports.gr αναλύει την κατάσταση σε Ιταλία και Γαλλία.

Τα ιταλικά και τα γαλλικά δημοσιεύματα στέλνουν τον Ματία Μπινότο στην Alpine, την στιγμή που εκείνη πήρε χωριστούς δρόμους με τον Επικεφαλή Ομάδας αλλά και με τον Αθλητικό Σύμβουλό της. Για την ακρίβεια, δεν γράφουν μόνο πως αναμένεται ο Ιταλός μηχανικός να πάει στην Γαλλία, αλλά αναφέρουν πως θα υπογράψει σύντομα κι’ όλας!

Στην αντίπερα όχθη όμως, βρίσκεται ο Φρεντ Βασέρ, αντικαταστάτης του Μπινότο στην Ferrari, ο οποίος διαχειρίζεται τον σχεδιασμό του Ιταλού και προσπαθεί να τον φέρει… στα μέτρα του, ωσότου να μπορεί να δημιουργήσει το μονοθέσιο που θέλει εκείνος, με τις προδιαγραφές που εκείνος θέλει να ορίσει.

Η παραίτηση του Μπινότο και το προφίλ διαχειριστή που έψαχνε η Ferrari

Αν μη τι άλλο κρίσιμη ήταν η φυγή του Ιταλού μηχανικού από την Scuderia στα τέλη του 2022, λίγο πριν την έναρξη της νέας σεζόν. Η ομάδα όχι μόνο αναγκάστηκε να “πετάξει” κάτι το οποίο επί δύο έτη δημιουργούσε με τον Μπινότο, αλλά έπρεπε να βρει και έναν καλό… διαχειριστή της κατάστασης. Στόχος της ήταν να βρεθεί κάποιος ικανός για να ελέγξει κάτι το οποίο δεν έχει σχεδιάσει ο ίδιος, αλλά και για να “επωμιστεί” τις ευθύνες. Παράλληλα, ο νέος επικεφαλής που έψαχνε θα έπρεπε να δημιουργεί αυτό που εκείνος θα ήθελε για την νέα χρονιά, αλλά και να φέρνει τις κατάλληλες αναβαθμίσεις στην φετινή, μελετώντας το σχέδιο ενός… άλλου.

Το προφίλ αυτού του ανθρώπου το βρήκε στο πρόσωπο του Φρεντ Βασέρ, ο οποίος τότε ήταν ο Επικεφαλής Ομάδας της Alfa Romeo. Ο Ματία Μπινότο παραιτήθηκε και από τότε δεν έχει εργαστεί στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, παρόλο που υπήρχαν φήμες ανάμεσα σε εκείνον και στην Alpha Tauri.

Το “ξεσκαρτάρισμα” της Alpine και η νέα της επιλογή

Η Alpine λίγο πριν την καλοκαιρινή παύση της φετινής σεζόν, αποφάσισε να στείλει δύο μέλη της νωρίτερα… για διακοπές. Δεν μιλάμε για απλά μέλη της βέβαια, αλλά για τον Επικεφαλή Ομάδας, Ότμαρ Σαφνάουερ, και τον Αθλητικό Σύμβουλό της, Άλαν Περμάνε. Η γαλλική ομάδα ήρθε σε αντιπαράθεση με τον Ρουμάνο κατά την διάρκεια της συνεργασίας τους, αφού όπως δήλωσε ο ίδιος, ήταν μια διαφωνία σχετικά με το χρονοδιάγραμμα της ομάδας που οδήγησε στην ξαφνική αποχώρησή του από αυτή.

Η ιστορία τους όμως δεν σταμάτησε εκεί. Μεταξύ άλλων, ο Σαφνάουερ ανέφερε πως λυπάται εκείνους που μένουν πίσω, μίας και που ο Λούκα ντε Μέο, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Renault, αναίρεσε την συμφωνία τους. Το αρχικό πλάνο είχε να κάνει με το χρονοδιάγραμμα 100 αγώνων που είχε θέσει ο Σαφνάουερ και είχε συμφωνήσει με την Alpine για αυτό. Ωστόσο, τα πράγματα δεν πήραν την τροπή που ο Ρουμάνος πίστευε.

«Ναι, ο Λορέντ (σ.σ. Στρολ, ιδιοκτήτης Aston Martin όταν ο Σαφνάουερ εργαζόταν εκεί) με προσέλαβε, αλλά και ο Λούκα (σ.σ. ντε Μέο) με προσέλαβε και αυτός. Στην ουσία έκατσε και με έπεισε να αναλάβω αυτό το πρότζεκτ. Το πρότζεκτ ήταν της Alpine και αφορούσε 100 αγώνες. Τώρα είμαστε στους 30κάτι αγώνες αυτού του πλάνου. Οπότε έχουμε ακόμα πάνω από 60 αγώνες, που σημαίνει άλλα τρία χρόνια για να αρχίσουμε να νικάμε.

Παίρνει χρόνο. Το ξέρω πως ο Λούκα είναι ένας άνθρωπος που τηρεί τον λόγο του και μου τον έδωσε. Συμφωνήσαμε πως θα έχουμε 100 αγώνες ως χρόνο για να αρχίσουμε τις νίκες. Μερικές φορές κάνεις μισό βήμα πίσω και δύο βήματα μπροστά. Οπότε δεν έχω καμία ανησυχία πως θα κρατήσει τον λόγο του και θα μου δώσει χρόνο και 100 αγώνες για να τα καταφέρουμε».

Προφανώς, αυτό αποτέλεσε λόγο για την αιχμηρή δήλωση του Ρουμάνου, σχετικά με τους υπαλλήλους που μένουν πίσω.

Szafnauer φεύγοντας από την Alpine: «Λυπάμαι για τους καλούς ανθρώπους που δουλεύουν εδώ».

🫢

— Dimitris Bizas (@Dimitris_Bizas) July 31, 2023

Έτσι, ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα για αυτή την θέση στην αγορά, είναι αυτό του Ματία Μπινότο. Την συγκεκριμένη σύνδεση την έχουν κάνει ήδη ιταλικά και γαλλικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά κάτι που δεν γνωρίζουν πολλοί είναι πως ο Μπινότο δεσμεύεται ακόμα με την Ferrari!

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Formu1a Uno, η Scuderia του ζήτησε να παραμείνει σε “αναγκαστική” άδεια για τους επόμενους 12 μήνες, μετά από την παραίτησή του. Φυσικά, αυτό αποτελεί το διπλάσιο χρονικό διάστημα από αυτό που προβλέπεται σε τέτοιες περιπτώσεις συνήθως. Ο Ιταλός συμφώνησε να μείνει στα “pit” μέχρι το τέλος του 2023, αλλά αυτό στοίχησε οικονομικά στην ομάδα, αφού η χρηματική “αποζημίωση” που ζήτησε ήταν… εκκωφαντική.

Επομένως, ακόμα και αν η Alpine τον υπογράψει από μέρα σε μέρα, ή ακόμα και από ώρα ώρα, εκείνος θα είναι διαθέσιμος από το 2024 και μετά! Όλα αυτά βέβαια, σε περίπτωση που η Ferrari δεν τον χρησιμοποιήσει στο τέλος της ημέρας.

Επιμέλεια: Γιώτα Κουφού

Related Articles

Νέα αθλητικά κανάλια στα LG Channels

cars

F1: Γιατί καθυστερεί η νέα συμφωνία Hamilton-Mercedes

cars

F1: Μπορούσε να είχε γίνει το Grand Prix Αυστραλίας;

cars

Φερστάπεν: «Η Aston Martin μας πλησίασε»

cars

Ξέρω τι έκανες πριν μπεις στην F1: Με τι ασχολούνταν πέντε οδηγοί πριν βρεθούν στο grid

cars

Μία ημέρα στα κεντρικά της Google στη Νέα Υόρκη – Play room, πατίνια και διάδρομοι γυμναστικής

cars

Schumacher: Εφεδρικός οδηγός στην Mercedes;

cars

H F1 επιστρέφει στην Τουρκία με τις πιο σκληρές γόμες ελαστικών

cars

GP Ρωσίας: 96η pole position για Hamilton

cars