CARSNEWS
NEW MODELS

Δεν δάγκωνα τη γλώσσα μου, καλύτερα;

Είναι αλήθεια, πως διαβάζοντας το άρθρο του Σαββάτου, λίγη ώρα μετά από την ολοκλήρωση του αυστριακού γκραν πρι, διερωτήθηκα: δεν δάγκωνα τη γλώσσα μου, καλύτερα;

Τι σου είναι, όμως, ο αθλητισμός και δη ο μηχανοκίνητος… Εκεί που προετοιμάζεσαι για να ζήσεις «μία από τα ίδια», έρχεται η απόλυτη ανατροπή. Κι όταν μιλάμε για απόλυτη, αναφερόμαστε στην ΑΠΟΛΥΤΗ ανατροπή.

Αυτό που συνέβη το μεσημέρι της Κυριακής στο Red Bull Ring, απλά δεν είχε προηγούμενο. Πολύς καιρός έχει περάσει από τότε που ένα γκραν πρι μας κράτησε σε τόση ένταση μέχρι όχι απλά το πέσιμο της καρό σημαίας, αλλά και τη στιγμή που πέρασε τη γραμμή του τερματισμού ο Lando Norris!

Τα πολλά προβλήματα της Mercedes με τους αισθητήρες στα κιβώτια ταχυτήτων και των δύο μονοθεσίων, η «απροσεξία» του Hamilton τη στιγμή που ο Alex Albon επιχειρούσε να τον προσπεράσει για τη δεύτερη θέση (ακόμα μία επαφή ανάμεσα στους δύο, με ίδιο αποτέλεσμα με αυτό της περυσινής Βραζιλίας, ήτοι εγκατάλειψη του Ταϊλανδού και ποινή στον Hamilton), οι συνολικά εννέα εγκαταλείψεις, ο Leclerc που έσωσε το (όχι απλά πληγωμένο, μα καταρρακωμένο μετά τις κατατακτήριες του Σαββάτου) γόητρο της Ferrari, το πρώτο βάθρο του Norris στη Formula 1…

Πού να πρωτοσταθεί κανείς; Ίσως να μην έχει απολύτως καμία σημασία να σταθεί κάπου συγκεκριμένα. Διότι πολύ απλά θα «αδικήσει» όλα τα υπόλοιπα γεγονότα, τα οποία μας προσέφεραν τον σπουδαιότερο αγώνα των τελευταίων ετών στη Formula 1.

Κάτι πρέπει να πεις, όμως. Και παρότι ο παροξυσμός της στιγμής σε συνεπαίρνει, οφείλεις να αναζητήσεις και την σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού. Η Ferrari, άραγε, έχει αντιληφθεί το μέγεθος του προβλήματος ή θα σηκώσει το χαλάκι και θα σπρώξει από κάτω τη σκόνη, προφασιζόμενη τη δεύτερη θέση του Leclerc; Ο Vettel θα συνειδητοποιήσει πως εάν συνεχίσει να κάνει τόσο επιπόλαια λάθη, η τελευταία σεζόν του στο Μαρανέλο θα είναι μάλλον εφιαλτική; Η Red Bull θα αντιληφθεί πως όσο και να κυνηγά νομικά τη Mercedes, τα «μαύρα βέλη» βρίσκονται σε δικό τους σύμπαν; Η Mercedes θα καταφέρει να λύσει τα μηχανολογικά προβλήματα, τα οποία έχουν κοστίσει έξι σπασμένα μοτέρ από τις χειμερινές δοκιμές της Βρακελώνης κι ένθεν σε επίπεδο εργοστασιακής ομάδας αλλά και συνεργατών;

Ο καιρός γαρ εγγύς. Και ο αγώνας του προσεχούς ΠΣΚ στην ίδια πίστα ίσως προσφερθεί για την εξαγωγή πιο χρήσιμων συμπερασμάτων. Αν και, με το χέρι στην καρδιά, αν είναι να βλέπουμε γκραν πρι σαν το πρώτο της φετινής σεζόν, ας μην βρουν απαντήσεις σε κανένα από τα προαναφερθέντα ερωτήματα!

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Το ρολόι του ταμπλό σταμάτησε στις 13.55′

cars

“Κινούμαι Ηλεκτρικά”: Πόσες αιτήσεις έγιναν, ποιά οχήματα μονοπωλούν το ενδιαφέρον

cars

Στην Ευρώπη το Toyota RAV4 Black Edition

cars

Ποιους κινητήρες καταργεί η BMW;

cars

H Almotive, που συνεργάζεται με την PSA, είναι ιδιαίτερα ισχυρή στην αυτόνομη οδήγηση

cars

Η ανανεωμένη Mercedes E-Class θα είναι στη Γενεύη. Μαζί με τρεις νέες AMG!

cars

«Εμφύλιος» του VW Group με υπερόπλα στο 400άρι (video)

cars

Video Test Ride: Honda NT 1100

cars

Το Mazda RX-10 είναι το υβριδικό hypercar των ονείρων μας

cars