CARSNEWS
NEW MODELS

Η Huawei μπαίνει δυναμικά και στον χώρο των αυτοκινήτων

Μαζί με την ηλεκτροκίνηση, η αυτόνομη οδήγηση θα είναι τα δύο μεγάλα trends που θα κυριαρχήσουν στην αυτοκίνηση μέσα στην δεκαετία. Για να μπορέσουν όμως τα αυτοκίνητα να αυτονομηθούν χρειάζονται πολλά εξαρτήματα, ραντάρ και σένσορες, τα οποία θα πρέπει η αυτοκινητοβιομηχανίες να τα προμηθευτούν από τις μεγάλες εταιρίες ηλεκτρονικών.

Η Κινέζικη Huawei σπεύδει να πάρει και αυτή μερίδιο από την μεγάλη αγορά που ανοίγεται μπροστά της, θέλοντας να εμπλακεί στην κατασκευή των ειδικών αισθητήρων Lidar οι οποίοι είναι και οι πιο κρίσιμοι για την λειτουργία της αυτόνομης οδήγησης.

Μάλιστα σκοπεύει να το κάνει με τον γνήσια… κινέζικο τρόπο, ρίχνοντας τις τιμές στα 100 δολάρια ανά κομμάτι όταν αυτή την στιγμή η χαμηλότερη τιμή είναι στα 500 δολάρια.

Για να κάνει αυτό το σχέδιο πραγματικότητα η Huawei έφτιαξε πρόσφατα ένα νέο τμήμα Έρευνας και Εξέλιξης στην Wuhan, όπου απασχολεί μεμιάς περί τους 10.000 μηχανικούς και υπαλλήλους για την ενασχόλησή τους με τους συγκεκριμένους σένσορες αλλά και γενικότερα με την αυτοκινητοβιομηχανία.

Μπορεί η τιμή να είναι ιδιαίτερα συμφέρουσα όμως ο πόλεμος που έχει ξεσπάσει με δυτικές χώρες και την Huawei ίσως να κάνει τα σχέδιά της να μην φθάσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Πάντως η τεράστια Κινέζικη εταιρία επενδύει διαρκώς χρήματα σε νέες εφαρμογές (μεταξύ αυτών και την αυτοκίνηση) ελπίζοντας ότι κάποια στιγμή όλο αυτό θα οδηγηθεί σε ένα τέλος.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Το φθινόπωρο η παρουσίαση του ηλεκτροκίνητου Hummer

cars

Όλες οι καλοκαιρινές προσφορές της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου με ένα κλικ

cars

Απίστευτο: Εκτός WRC και η Γερμανία!

cars

Το Car and Driver Ιουλίου κυκλοφορεί αυτό το Σάββατο με τα Παραπολιτικά

cars

Η νέα Porsche 911 Turbo S έχει 650 PS και τελική 330 km/h

cars

Έτσι θα μπορούσε να είναι το ολοκαίνουργιο Audi A3 Cabriolet!

cars

AYRTON SENNA: 60 χρόνια από τη γέννηση του «θρύλου»…

cars

Δοκιμάζουμε το πολυτελές plug-in υβριδικό DS 7 Crossback E-Tense 4×4 PHEV

cars

Η λανθάνουσα εξέλιξη της αυτοκίνησης στην Ελλάδα – Μέρος Γ΄

cars