CARSNEWS
NEW MODELS

Η Mercedes θα μειώσει τα AMG μοντέλα για να πέσει ο μέσος όρος CO2

Οι αυστηρές προδιαγραφές εκπομπής ρύπων που θα ισχύσουν στο άμεσο μέλλον πιέζουν πολύ τους κατασκευαστές, οι οποίοι αν δεν μπορέσουν να μειώσουν το μέσο όρο της εκπομπής CO2 θα έχουν να αντιμετωπίσουν υψηλότατα πρόστιμα. Που σε κάποιες περιπτώσεις θα θέσουν υπό αμφισβήτηση ακόμα και τη βιωσιμότητα κάποιων κατασκευαστών.

Η Mercedes μπορεί να μην ανήκει στην τελευταία κατηγορία όμως και αυτή πιέζεται πολύ, καθώς ο τρέχον μέσος όρος εκπομπής CO2 της γκάμας της είναι 138 gr/km και απέχει πολύ από το στόχο των 100 gr/km.

Προκειμένου να μπορέσει να προσεγγίσει το στόχο και κατά συνέπεια να περιορίσει όσο γίνεται τα πρόστιμα η γερμανική εταιρεία εξετάζει διάφορες λύσεις. Μεταξύ αυτών και τη γενναία μείωση της γκάμας των ΑMG, οι ρύποι των οποίων είναι αναμενόμενα από τους υψηλότερους.

Ο περιορισμός των συγκεκριμένων μοντέλων μπορεί να φτάσει μέχρι και το 75% των υπαρχόντων. Αν υλοποιηθεί μπορεί να μειώσει το μέσο όρο εκπομπής CO2 όμως ταυτόχρονα θα επηρεάσει και την κερδοφορία της εταιρείας, μιας και το περιθώριο κέρδους της AMG είναι σαφώς πιο υψηλό.

Ταυτόχρονα γίνονται σκέψεις να αντικατασταθεί ο V8 των 4.0 lt της AMG C 63 από μια εξηλεκτρισμένη έκδοση του δίλιτρου τετρακύλινδρου που κινεί τα εισαγωγικά μοντέλα της AMG. Πάντως δεν είναι απίθανο να καταργηθούν και οι εξακύλινδρες εκδόσεις των 3.000 cc από τη στάνταρ γκάμα της γερμανικής εταιρείας.

Related Articles

Ποσό ρεκόρ για ένα Honda Civic Si του 2000

cars

Στο σφυρί το όχημα του στρατηγού Patton

cars

Χάρμα οφθαλμών και με Ιταλικό twin-turbo V-6 η Maserati MC20

cars

To νέο Toyota GR86 μπαίνει στο Nurbugring και… πηγαίνει τάπα (video)

cars

Κορωνοϊός: Δεν κλείνουν τα εργοστάσια αυτοκινήτων στις ΗΠΑ

cars

Στην Ελλάδα το υβριδικό Honda Jazz. Από 21.700 ευρώ

cars

Αυτή είναι η εξωπραγματική Lamborghini Essenza SCV12

cars

Ένα Audi RS Q8 με 1.000 άλογα!

cars

Το νέο Ford Kuga βλέπει κορυφή. Δοκιμάζουμε την έκδοση του 1,5 λίτρου

cars