CARSNEWS
AUTONEWS

Νέο Volkswagen Golf GTI. Ήρθε για να θέσει και πάλι τα standards στην κατηγορία!

Χωρίς να καθυστερεί ιδιαίτερα καθώς η έκθεση της Γενεύης πλησιάζει, η Volkswagen παρουσίασε την 8η γενιά του εμβληματικού Golf GTI. Του μοντέλου που ιστορικά θέτει τα standards στην κατηγορία των hot-hatchbacks με την νεότερη εκδοχή του να συνδυάζει με τον ιδανικό τρόπο την παράδοση και την τεχνολογία. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Matthias Rabe, Chief Technical Officer της Volkswagen:

Το Golf 8 αναπαριστά ένα μεγάλο βήμα από το Golf 7 και το βήμα που κάναμε με το νέο GTI είναι μεγαλύτερο σε σύγκριση με αυτό του απλού Golf. Ήταν πολύ σημαντικό για εμάς να εξασφαλίσουμε ότι κάναμε το GTI ένα τέλειο αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση αλλά ταυτόχρονα, ένα πραγματικά σπορ αυτοκίνητο.

Το νέο Volkswagen Golf GTI λοιπόν, ξεκινά από εκεί που σταμάτησε η έκδοση Performance της προηγούμενης γενιάς. Κινείται από τον ίδιο, EA888, δίλιτρο, turbo βενζινοκινητήρα ο οποίος παράγει 245 άλογα και 370 Nm ροπής ενώ εξακολουθεί να συνδυάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο είτε με ένα 7-τάχυτο αυτόματο, διπλού συμπλέκτη. Η ραχοκοκκαλιά του μοντέλου είναι η ίδια, αναβαθμισμένη έκδοση της MQB πλατφόρμας που χρησιμοποιείται και στο βασικό Golf, με την ανάρτηση να αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και μία διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω αλλά το νέο GTI εξοπλίζεται για πρώτη φορά με το Vehicle Dynamics Manager σύστημα που ελέγχει την λειτουργία του XDS ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης και της προαιρετικής, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενης ανάρτησης DCC adaptive chassis control. Επίσης, οι μηχανικοί της γερμανικής εταιρίας δούλεψαν πάνω στο σύστημα διεύθυνσης ώστε να το κάνουν πιο άμεσο και πιο… επικοινωνιακό.

Όσον αφορά στην εμφάνιση δε, το νέο GTI συνεχίζει την παράδοση της διακριτικής διαφοροποίησης. Αποφεύγει τις ακρότητες αλλά ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα Golf χάρη στις χαρακτηριστικές, κόκκινες λεπτομέρειες, τους νέους προφυλακτήρες, την διπλή απόληξη της εξάτμισης και τις νέες ζάντες ελαφρού κράματος ενώ δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στο πιο εντυπωσιακό στοιχείο του. Αυτό είναι η LED μπάρα που ξεκινά από τα εμπρός φανάρια και συνεχίζει προς το κέντρο του αυτοκινήτου καλύπτοντας σχεδόν ολόκληρο το πλάτος του. Στο εσωτερικό δε, η Volkswagen διατήρησε τις αγαπημένες καρό επενδύσεις στα καθίσματα αλλά όλα τα υπόλοιπα, είναι νέα. Μπροστά από τον οδηγό υπάρχει ο standard ψηφιακός πίνακας οργάνων σε μία οθόνη 10,25 ιντσών και στο πάνω μέρος του ταμπλό, η επίσης standard οθόνη 10 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Το τιμόνι και ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου είναι επίσης νέα αλλά για το μηχανικό κιβώτιο έχει διατηρηθεί ο κλασικός επιλογέας σε σχήμα μπάλας του γκολφ ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα απαραίτητα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης. Από αυτά, ξεχωρίζει το Travel Assist που επιταχύνει, επιβραδύνει και καθοδηγεί το GTI έως και τα 210 km/h.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Koenigsegg “Mission 500”. Με το βλέμμα στα 500 km/h…

cars

Η Mercedes σε προσκαλεί στο εσωτερικό της νέας GLA.

cars

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να πουλήσουν μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα στοιχίζουν μέχρι 25.000 ευρώ

cars

VW. Ένα e-Golf στη ΔΕΘ-Helexpo και Πανελλήνια πρεμιέρα του ID.3 στην 85η ΔΕΘ

cars

Βρέθηκε Ferrari που είχε κλαπεί από οδηγό Formula πριν από 29 χρόνια

cars

Volvo. Μόνο online τα ηλεκτρικά της μοντέλα

cars

Ακυρώνεται για πρώτη φορά η έκθεση του Τόκιο έπειτα από 67 χρόνια!

cars

Daytona G155 SR. Eνδιαφέρουσα πρόταση σε λογική τιμή

cars

Aston Martin Valhalla. Το υβριδικό supercar των 950 ίππων!

cars