CARSNEWS
AUTONEWS

Αυτή είναι η νέα, σκληροπυρηνική και κορυφαία, BMW M2 CS.

Ως συνήθως και μεταξύ μας, ευτυχώς, κάποιοι είναι ελαφρώς ανυπόμονοι και πατούν το κουμπάκι της δημοσίευσης πριν την λήξη του εμπάργκο που επιβάλλει που επιβάλλει η εκάστοτε εταιρία. Στην προκειμένη περίπτωση, η δημοσίευση αφορά στη νέα, κορυφαία έκδοση της BMW M2, με ονομασία “CS”. Ένα πολυαναμενόμενο μοντέλο που “χτίζει” πάνω στην εξαιρετική βάση της καυτής 2 Series (της πισωκίνητης φυσικά) και θα λανσαριστεί στην αγορά σε περιορισμένους αριθμούς, με αυξημένη τιμή, στο προσεχές μέλλον. Τι κάνει την BMW M2 CS, “CS” όμως;

Η γερμανική εταιρία δεν “τσιγκουνεύτηκε” τις αλλαγές και μας δίνει ένα αυτοκίνητο που, στα χαρτιά τουλάχιστον, έχει όλα τα προσόντα για να μείνει στην ιστορία ως κλασικό. Καταρχάς, εξοπλίζεται με νέο καπό, εμπρός splitter, πίσω αεροτομή και διαχύτη και νέους καθρέπτες. Όλα είναι κατασκευασμένα από ελαφριά ανθρακονήματα (το καπό για παράδειγμα είναι 50% ελαφρύτερο από το standard μεταλλικό), όπως και η οροφή που εκτός από το γεγονός ότι είναι ελαφρύτερη και χαμηλώνει το κέντρο βάρους, αυξάνει την ακαμψία του πλαισίου. Από ανθρακονήματα είναι κατασκευασμένο και το κεντρικό τούνελ της μετάδοσης αλλά η BMW δεν αναφέρει πουθενά τα ακριβή αποτελέσματα της δίαιτας στην οποία υπέβαλε την M2.

Κατά τα άλλα, η M2 CS διαθέτει νέα ball joints και ελαστομερείς συνδέσμους τόσο στον εμπρός άξονα όσο και στον πίσω, Adaptive M ανάρτηση (για πρώτη φορά στον standard εξοπλισμό) καθώς και το M Sport σύστημα πέδησης που δεν είναι carbon-ceramic, αλλά σε κάθε περίπτωση είναι ισχυρότερα και πιο ανθεκτικά στην κακομεταχείριση από το “απλό” της M2 Competition. Το πακέτο συμπληρώνουν οι νέες ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών που ζυγίζουν μόλις 9 κιλά οι εμπρός και 10 οι πίσω και ντύνονται με ελαστικά Pilot Sport Cup 2 της Michelin. Ανοίγοντας την πόρτα, αντικρίζουμε μία πανδαισία Alcantara και ανθρακονημάτων με τα τελευταία να έχουν χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή ολόκληρης της κεντρικής κονσόλας.

Κάτω από το καπό δε, βρίσκουμε μία αναβαθμισμένη εκδοχή του ίδιου S55, εξακύλινδρου εν σειρά, υπερτροφοδοτούμενου, 3-λιτρου βενζινοκινητήρα, η οποία αποδίδει 450 ίππους και 550 Nm ροπής. Έτσι, με το standard 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο η M2 CS χρειάζεται 4,2 δευτερόλεπτα για το σπριντ στα 96 km/h ενώ με το προαιρετικό, 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ο χρόνος που απαιτείται μειώνεται στα 3,8 δευτερόλεπτα. Περισσότερες φωτογραφίες καθώς και λεπτομερείς πληροφορίες για το τι εστί BMW M2 CS θα έχουμε πολύ σύντομα.

Related Articles

Στον «Δημόκριτο» ο πρώτος σταθμός υδρογόνου

cars

Fiat 500 Electric 3+1. Μία πόρτα κάνει την διαφορά!

cars

Δεν αλλάζει τίποτα στα τέλη κυκλοφορίας του 2021.

cars

Προτεραιότητα για την Skoda ένα ηλεκτρικό compact και ένα οικογενειακό!

cars

Το Toyota Century cabrio είναι ένα κυριολεκτικά, αυτοκρατορικό αυτοκίνητο!

cars

Koenigsegg Agera RS Refinement. Ο εχθρός του καλού…

cars

Διχασμένο το κοινό όσον αφορά στα ηλεκτρικά.

cars

Τα νέα καθίσματα της Jaguar-Land Rover προσομοιώνουν το περπάτημα!

cars

Εντυπωσιακή αναβάθμιση για το Toyota Crown.

cars