CARSNEWS
NEW MODELS

Η Alpina D3 S είναι ένας… χιλιομετροφάγος με 355 άλογα!

Μετά την εμφάνιση της Β3 ήταν απλά θέμα χρόνου το πότε η Alpina θα παρουσίαζε την D3 S. Η οποία είναι πετρελαιοκίνητη, είναι διαθέσιμη τόσο ως sedan όσο και ως station και είναι ότι πιο κοντά σε μια diesel M3, αν υπήρχε βέβαια μια τέτοια.

Ο κινητήρας της D3 S είναι ο γνωστός εξακύλινδρος diesel των 3.000 cc της ΒΜW, ο οποίος κινεί μεταξύ άλλων και την M340d. Σε αυτήν αποδίδει 340 PS και 700 Nm, αλλά οι μηχανικοί της Alpina κατόρθωσαν να αυξήσουν και άλλο τις τιμές αυτές. Πιο συγκεκριμένα κατά 15 PS και 30 Nm φτάνοντας συνολικά τα 355 PS και τα 730 Nm.

Ταυτόχρονα η Alpina υπόσχεται πολύ καλή απόκριση από χαμηλά και εύκολη λειτουργία στις ψηλές στροφές, χαρακτηριστικό για το οποίο τα σύγχρονα diesel δεν φημίζονται. Παράλληλα η D3 S είναι και το πρώτο μοντέλο της Alpina με ήπια υβριδική υποβοήθηση, η οποία προσθέτει επιπλέον 11 PS, που γίνονται ιδιαίτερα αντιληπτά στις χαμηλές στροφές,

Ο πολύ δυνατός diesel συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο οχτώ σχέσεων της ZF και με την τετρακίνηση xDrive. Στην οποία επίσης έχουν επέμβει οι μηχανικοί της Alpina προκειμένου κατά βάση να έχει πισωκίνητα χαρακτηριστικά, με το να καταλήγει υπό νορμάλ συνθήκες το μεγαλύτερο ποσοστό της ροπής στον πίσω άξονα.

Από πλευράς επιδόσεων σημειώστε ένα 0-100 km/h σε 4,6 sec και μια τελική 273 km/h για το sedan και ελαφρώς διαφοροποιημένα νούμερα (4,8 sec και 270 km/h) για το station. Οι τιμές τους στη Γερμανία είναι αντίστοιχα 70.500 και 71.900 ευρώ.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Πιο κοντά στην παραγωγή το νέο SUV της Fiat

cars

Η Porsche 911 δεν πρόκειται να έχει ποτέ ξανά ατμοσφαιρικό κινητήρα

cars

Τι μπορεί να συμβεί αν ρίξεις ένα Opel Corsa σε τραμπολίνο; (Video)

cars

Η Alfa Romeo Mito GTA θα είχε γράψει ιστορία αν…

cars

Μεγαλύτερο και μόνο στέισον το νέο VW Passat

cars

Αυτός είναι ο πιο εύκολος τρόπος για να αποκτήσετε μια… Ferrari

cars

Αισθητική ανανέωση για το Ford GT

cars

Αυτή είναι η πιο εντυπωσιακή μάσκα παγκοσμίως

cars

Γιατί είναι απαραίτητο το AdBlue στους σύγχρονους κινητήρες diesel;

cars