CARSNEWS
NEW MODELS

Μεγαλύτερο και μόνο στέισον το νέο VW Passat

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, έδωσε μια καλή πρόγευση του μοντέλου που θα παρουσιαστεί επίσημα το φθινόπωρο.

Το Volkswagen Passat 9ης γενιάς θα γιορτάσει την παγκόσμια πρεμιέρα του αυτό το φθινόπωρο, αλλά με μια απλοποιημένη γκάμα, καθώς το μεσαίο οικογενειακό αυτοκίνητο θα πωλείται αυστηρά ως στέισον βάγκον.

Εν τω μεταξύ, οι Γερμανοί παρέχουν μια ολοκληρωμένη προεπισκόπηση του ανανεωμένου μοντέλου, το οποίο θα είναι από τα πρώτα αυτοκίνητα με σήμα VW, που θα «πατήσουν» στην πλατφόρμα MQB Evo, μαζί με το Tiguan 2024.

Στην πραγματικότητα, τα δύο μοντέλα θα μοιράζονται το μεγαλύτερο μέρος του υλικού.

Με μήκος 4.917 χιλιοστά,το νέο Passat Variant θα είναι 144 μακρύτερο από τον προκάτοχό του. Ένα καλό κομμάτι αυτού του «τεντώματος» μπορεί να βρεθεί στο μεταξόνιο, επιμηκυμένο κατά 50 mm (2.841 mm).

Το πλάτος αυξάνεται κατά 20 χιλιοστά, στα 1852 mm και το ύψος έχει αυξηθεί τόσο ελαφρώς κατά 7 χιλιοστά στα 1482 mm.

Χάρη στο αυξημένο αποτύπωμά του, το Passat Variant επόμενης γενιάς, προσφέρει επιπλέον 50 mm χώρου για τα πόδια.

Με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους, η χωρητικότητα φορτίου έχει αυξηθεί κατά 40 λίτρα, στα 690 λίτρα. Διπλώστε τον πάγκο και ο όγκος αυξάνεται κατά 140 λίτρα σε σύγκριση με το απερχόμενο Passat στα 1.920 λίτρα. Για λόγους σαφήνειας, ο όγκος φορτίου υπολογίζεται φορτώνοντας αντικείμενα μέχρι το ύψος της πλάτης του πίσω καθίσματος.

Όπως και sτο αναμενόμενο Tiguan, στο cockpit συναντάμε ένα πλήρως ψηφιακό ταμπλό οργάνων διαστάσεων 10,25 ιντσών, μαζί με ένα σύστημα πληροφοριών ψυχαγωγίας 12,9 ιντσών που μοιάζει με tablet. Με επιπλέον κόστος, η τελευταία μπορεί να αναβαθμιστεί σε οθόνη αφής 15 ιντσών. Μιλώντας για χαρακτηριστικά που κοστίζουν επιπλέον, θα προσφέρεται επίσης μια head-up display που προβάλλει πληροφορίες απευθείας στο παρμπρίζ.

Οι ομοιότητες, με το Tiguan, συνεχίζονται κάτω από το καπό όπου η VW σκοπεύει να εγκαταστήσει μια ποικιλία βενζινοκίνητων, ήπιων υβριδικών, ντίζελ και plug-in υβριδικών κινητήρων.

Τα PHEV θα προσφέρουν συνδυασμένη ισχύ από 201 hp (150 kW) έως 268 hp (200 kW) και ηλεκτρική αυτονομία έως και 120 χιλιόμετρα. Η γερμανική μάρκα δεν μπαίνει σε λεπτομέρειες σχετικά με την μπαταρία, λέγοντας μόνο ότι υποστηρίζει φόρτιση DC.

Ακριβώς όπως το ανανεωμένο Tiguan, η VW σκοπεύει να πουλήσει το νέο Passat Variant με DCC Pro, το οποίο αντιπροσωπεύει μια εξέλιξη της τεχνολογίας προσαρμοστικού πλαισίου της εταιρείας.

Μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου, υπολογίζεται και ρυθμίζεται η καταλληλότερη απόσβεση για κάθε τροχό, χάρη στα ταχύτερα αμορτισέρ με δύο βαλβίδες. Με αυτόν τον τρόπο μειώνονται οι κραδασμοί για να αυξηθεί η άνεση σε ανώμαλους δρόμους.

Το Passat 2024 θα έχει προαιρετικούς προβολείς LED matrix με μεγάλη σκάλα αρκετά ισχυρή ώστε να φωτίζει το δρόμο μπροστά έως και 500 μέτρα.

Στο πίσω μέρος, το νέο Passat θα ακολουθεί τις πιο πρόσφατες σχεδιαστικές τάσεις, διαθέτοντας μια μπάρα LED που συνδέει τα φωτιστικά σώματα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Το Volkswagen ID. Buzz και το τεστ ταράνδου (+ video)

Γιατι θα μας εκπλήξει το Volkswagen ID. 1;

Volkswagen: Τι συμβαίνει με τα ηλεκτρικά της;

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο carsnews  

- -

Related Articles

Preview και πρόγραμμα GP Σάο Πάολο: Σάμπα και sprint

cars

Το υβριδικό σύστημα της νέας Toyota Corolla Cross (βίντεο)

cars

Δύο νέοι μεγάλοι Ποδηλατόδρομοι στην Αθήνα

cars

Ράλλυ Ιαπωνίας – 2η Μέρα: Πέρασε στην πρωτοπορία ο Evans – Ατύχημα για τον Ogier

cars

Ibrahimovic: Παράνομος για τα μάτια μιας Ferrari (Video)

cars

Νέος γύρος ανακλήσεων για τη Mercedes με φόντο το diesel gate

cars

Η Volvo φρεσκάρει τα S90 και V90 και προσθέτει mild hybrid εκδόσεις

cars

«Δεν υπάρχει πλέον κοινή επιθυμία να συνεχίσουμε»

cars

Ο Esteban Gutierrez κάνει έναν γύρο στην πίστα του Βιτενάμ! (video)

cars