CARSNEWS
NEW MODELS

BMW: Τα επόμενης γενιάς PHEV θα έχουν μεγαλύτερη αυτονομία

Καλά τα ηλεκτρικά οχήματα με τις μηδενικές εκπομπές ρύπων, αλλά για αρκετούς τα plug-in υβριδικά ακούγονται πολύ πιο δελεαστικά. Ειδικά και για την εταιρική χρήση που απαλλάσσουν τον χρήστη τους από διάφορες φορολογικές επιβαρύνσεις. Υπάρχει όμως ένα μικρό θεματάκι. Η ηλεκτρική τους αυτονομία είναι πολύ μικρή και πρακτικά περίπου στα 30-40 km (περίπου 50 km τα θεωρητικά των BMW).

Πρόσφατα η Toyota ανακοίνωσε την PHEV έκδοση του RAV4 που έχει αυτονομία στα 95 km. Αυτή την τάση θα ακολουθήσουν και άλλοι κατασκευαστές βάζοντας αποδοτικότερες μπαταρίες που θα προσφέρουν μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία και θα βελτιώνουν την χρηστικότητα των plug-in υβριδικών. Έτσι, στόχος (και) της BMW είναι τα νέας γενιάς PHEV της να μπορούν να διανύουν 100 km με μια πλήρη φόρτιση που συνήθως θα γίνεται από το σπίτι.

«Συνεχίζουμε να εξελίσσουμε το σύστημα πρόωσης και θα προσφέρουμε έως και 100 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας στο μέλλον, ανάλογα με την κατηγορία. Μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, θα έχουμε ήδη διαθέσει συνολικά 12 βασικά plug-in υβριδικά μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου του νέου MINI Countryman και της BMW X2», δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρίας, στο BMW Blog. «Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα θα αντιπροσωπεύουν το 15-25% των παγκόσμιων πωλήσεων της BMW πριν από το 2025. Στην Ευρώπη, πιθανότατα θα το έχουμε πετύχει στο 1/4 το 2021, στο 1/3 έως το 2025 και στο 1/2 έως το 2030», είπε μεταξύ άλλων.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η Tesla θα ετοιμάσει και μοντέλο μικρότερο του Model 3

cars

Εξαρθρώθηκε σπείρα με ειδίκευση στα πολυτελή αυτοκίνητα

cars

Τρικύλινδρο και με 261 ίππους το Toyota C-HR;

cars

Η SEAT επεκτείνει κατά 3 μήνες την εργοστασιακή της εγγύηση

cars

Πώς διέφυγε ο Carlos Ghosn

cars

Kia: Νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων εξαλείφει τις τυφλές γωνίες

cars

H μεταφορά και η συντήρηση των οχημάτων της πρώην βασιλικής οικογένειας (Video)

cars

Η θέση της Alpine στην νέα εποχή που ξημερώνει για την Renault

cars

Ο Gordon Murray, το T.50 και η συμμετοχή στο Le Mans

cars