CARSNEWS
AUTONEWS

Η Mercedes-AMG One έσπασε το ρεκόρ στο ‘Ring

Ένα αυτοκίνητο που καυχιέται για το γεγονός ότι είναι μία “Formula 1 για τον δρόμο” οφείλει στον εαυτό του και στους πελάτες που πλήρωσαν περί τα 2.75 εκατομμύρια ευρώ για το προνόμιο της ιδιοκτησίας του, να προσπαθήσει να σπάσει το ρεκόρ για το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στην διαβόητη πίστα του Nurburgring. Αυτό ακριβώς έκανε η Mercedes-AMG με την One, αλλά δεν έμεινε στην προσπάθεια. Με χρόνο 6 λεπτών και 35.183 δευτερολέπτων, το γερμανικό hypercar των 1.063 ίππων έγινε στα χέρια του Maro Engel το ταχύτερο αυτοκίνητο με πινακίδες στη Nurburgring Nordschleife.

Για την ιστορία, η Mercedes-AMG One κατέρριψε το ρεκόρ της Porsche 911 GT2 RS Manthey Racing αλλά όχι το ρεκόρ ταχύτερου γύρου που ανήκει είτε στο αμιγώς ηλεκτρικό Volkswagen ID R με χρόνο 6 λεπτών και 5.336 δευτερολέπτων, είτε στην απολύτως εξωφρενική Porsche 919 Hybrid Evo που σταμάτησε τα χρονόμετρα στα 5 λεπτά και 19.54 δευτερόλεπτα – όπως το δει κανείς. Το πρόβλημα με τα δύο αυτά οχήματα είναι πως δεν μπορεί να τα αγοράσει κανείς. Από την άλλη, η Mercedes-AMG επιβεβαίωσε πως η One που χρησιμοποιήθηκε για την κατάρριψη του ρεκόρ είναι ακριβώς ίδια με το αυτοκίνητο που θα παραλάβουν οι 275 τυχεροί ιδιοκτήτες. Ο χρόνος ενδεχομένως να ήταν ακόμα καλύτερος δε, αν οι συνθήκες ευνοούσαν την προσπάθεια αλλά αυτή είναι η άγρια φύση του Nurburgring.

Να θυμίσουμε πως η Mercedes-AMG One εξοπλίζεται με ένα υβριδικό κινητήριο σύνολο που αποτελείται από τον αγωνιστικό V6 των 1.6 λίτρων που προέρχεται από το μονοθέσιο F1 της γερμανικής εταιρίας και 4 ηλεκτροκινητήρες – έναν στον στροφαλοφόρο άξονα, έναν στο turbo και δύο στον εμπρός άξονα. Το αποτέλεσμα είναι 1.063 άλογα που αρκούν για να εκτοξεύσουν την One στα 100 km/h σε 2.9 δευτερόλεπτα, στα 200 km/h σε 7.0 δευτερόλεπτα και στα 300 km/h σε 15.6 δευτερόλεπτα! Το κινητήριο σύνολο όμως είναι μονάχα το κερασάκι στην τούρτα αφού η One χρησιμοποιεί ένα ανθρακονημάτινο, monocoque πλαίσιο, διαθέτει ενεργή ανάρτηση τύπου pushrod, carbon-ceramic σύστημα πέδησης και φυσικά, ένα προηγμένο σύστημα ενεργής αεροδυναμικής που φροντίζει ώστε το αμάξωμα να είναι “βιδωμένο” στην άσφαλτο. Για να δούμε, θα υπάρξει απάντηση σε αυτόν τον απίστευτο χρόνο;

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Νέο Opel Astra. Στη φάση των τελικών δοκιμών πρίν τη παρουσίασή του

cars

Ένα “ρηξικέλευθο” πρωτότυπο SUV φέρνει η Hyundai στο Los Angeles!

cars

Volkswagen Golf R Estate. Το ένα που τα κάνει όλα!

cars

Τώρα μπορείς να ζήσεις άνετα στο Land Rover Defender σου.

cars

Νέο Skoda Kamiq. To τρίτο της SUV

cars

Ανανεωμένες οι Alpina XD3 και XD4.

cars

Skoda: Στα σκαριά το Karoq RS

cars

Μακάμπι Τελ Αβίβ – Ολυμπιακός: 1-6 στο 103′ ο Ελ Αραμπί

cars

Νέες BMW M4 Coupé και Cabrio: Με 6κύλινδρους κινητήρες ισχύος έως 530 ίππους και αγωνιστικές επιδόσεις

cars