CARSNEWS
AUTONEWS

BMW M2 CS. Το κύκνειο άσμα της μικρής M.

Μετά την “διαρροή”, ακολουθεί πάντα η επίσημη παρουσίαση και αυτό δεν θα μπορούσε να αλλάξει για την M2 CS. Την κορυφαία και μάλλον τελευταία έκδοση της BMW M2 που θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της κατά την έκθεση του Los Angeles αργότερα μέσα στον Νοέμβριο και θα λανσαριστεί στην αγορά μέσα στο πρώτο 6-μηνο του 2020. Ένα μοντέλο που αναπαριστά τις δυνατότητες, την τεχνογνωσία και την τεχνολογία της γερμανικής εταιρίας και έρχεται αναβαθμισμένο σχεδόν σε κάθε τομέα με στοχευμένες αλλαγές και βελτιώσεις.

Καταρχάς, η M2 CS διαφοροποιείται αισθητικά από την M2 Competition χάρη σε ένα επιθετικό αλλά και διακριτικό bodykit. Το κομμάτι που κλέβει την παράσταση είναι, δίχως αμφιβολία, το νέο καπό με τον μεγάλο αεραγωγό που όντας κατασκευασμένο από carbon fibre-reinforced plastic (CFRP) μειώνει το βάρος κατά 50% σε σύγκριση με το standard καπό της M2 Competition. Από το ίδιο ελαφρύ υλικό είναι κατασκευασμένη και η οροφή ενώ από “καθαρά” ανθρακονήματα παράγονται το εμπρός splitter, η διακριτική πίσω αεροτομή, ο διαχύτης και τα καλύμματα των καθρεπτών. Όπως πάντα, το πακέτο της αισθητικής/αεροδυναμικής βελτίωσης ολοκληρώνουν οι 19άρες, σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος που στην προκειμένη περίπτωση, έχουν ντυθεί με τα εξαιρετικά ικανά Michelin Pilot Sport Cup 2 ελαστικά.

Στο εσωτερικό επικρατούν, όπως συνηθίζεται σε τέτοιου είδους premium-sport μοντέλα, τα ανθρακονήματα και η Alcantara. Carbon είναι η κεντρική κονσόλα, οι χειρολαβές στις πόρτες και μία σειρά διακοσμητικών που δημιουργούν μία “πολεμική” ατμόσφαιρα ενώ Alcantara βρίσκουμε στο M Sport τιμόνι με την πολύ παχιά στεφάνη, στις πόρτες, στα νέα M Sport καθίσματα από την M4 CS, στο κεντρικό τούνελ και στην οροφή.

Αυτό που κάνει την M2, “CS” όμως, είναι τα μηχανικά της. Εκεί, ο S55 εξακύλινδρος εν σειρά, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας έχει αναβαθμιστεί ώστε να παράγει 450 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. (40 περισσότερους σε σύγκριση με την M2 Competition) και 550 Nm ροπής από τις 2.350 έως τις 5.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται δε με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο ή προαιρετικά με το 7-τάχυτο, αυτόματο διπλού συμπλέκτη της BMW κι έτσι το sprint στα 100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,2 δευτερόλεπτα για την χειροκίνητη έκδοση και 4,0 για την αυτόματη. Όπως πάντα, η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h, με τον κόφτη να αυξάνεται στα 280 km/h με το προαιρετικό M Driver’s Package. Επίσης, η M2 γίνεται το πρώτο CS μοντέλο που εξοπλίζεται με την Adaptive M ανάρτηση η οποία προσφέρει τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις: Comfort, Sport και Sport . Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα πέδησης με δίσκους 400mm και 6-πίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 380mm με 4-πίστονες δαγκάνες πίσω (προαιρετικά προσφέρεται και το M Carbon-ceramic σύστημα πέδησης) ενώ δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε το Active M Differential πίσω διαφορικό και το νέο σύστημα εξάτμισης με τις ηλεκτρονικά ελεγχόμενες “πεταλούδες” και τις 4 απολήξεις.

Θετική εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η BMW δεν κάνει λόγο για περιορισμένη διαθεσιμότητα αλλά ας μην ενθουσιαζόμαστε ακόμα αφού αυτό δεν αποκλείεται να αλλάξει μέχρι το λανσάρισμα του μοντέλου στην αγορά. Σε κάθε περίπτωση, η τιμή της M2 CS ξεκινά από τα €95.000 στη Γερμανία.

Related Articles

Lamborghini Aventador SVJ Xago Edition. Μία ωδή στο… εξάγωνο!

cars

Η φωτογραφία – ντοκουμέντο της 28χρονης Κυριακής Γρίβα με μελανιές στο χέρι

Bury

Cayenne Turbo S v Urus v RS Q8 v Bentayga! Τιτανομαχία!

cars

Η αναβίωση του MR2 “δεν αποτελεί προτεραιότητα” για την Toyota.

cars

Aston Martin V12 Speedster. Απλά και μόνο επειδή μπορεί και θέλει!

cars

Η Hyundai αποκαλύπτει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Kona

cars

Subaru Forester και Impreza STI στο Ντιτρόιτ

cars

Volvo C40 & XC40 – Με μεγαλύτερη αυτονομία, κίνηση πίσω και γρηγορότερη φόρτιση

cars

Πρώην παίκτης των ΑΕΛ, Ρεάλ Μαδρίτης και Τσέλσι χωρίζει επειδή ανακάλυψε ότι τα παιδιά δεν είναι δικά του

cars