Όσο περνά ο καιρός, η τεχνολογία εξελίσσεται και οι προτεραιότητες των κατασκευαστών αλλάζουν. Δεν έχουν περάσει χρόνια από την εποχή που οι εταιρίες μάχονταν για το ποιος θα λανσάρει στην αγορά το ισχυρότερο μοντέλο… ανεξαρτήτως κατηγορίας. Αυτός ο “πόλεμος” της ιπποδύναμης μας έδωσε μερικά αξιομνημόνευτα αυτοκίνητα ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι κάποιες εταιρίες παρέμειναν πιστές στα ιδεώδη τους και απέφυγαν τις υπερβολές. Τώρα, μία ιστορική εταιρία από την Αγγλία, μία εταιρία που γνωρίζει 1-2 πράγματα για γρήγορα αυτοκίνητα, δηλώνει ότι ο “πόλεμος” του βάρους είναι η ύψιστη προτεραιότητα καθώς βαδίζει στην εποχή του εξηλεκτρισμού.
“Η μείωση του βάρους βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής μας για την επόμενη γενιά supercars της McLaren. Ηγούμαστε ήδη της κατηγορίας και δεσμευόμαστε να μειώσουμε περαιτέρω το βάρος ούτως ώστε να βρεθούμε στην βέλτιστη δυνατή θέση για να μεγιστοποιήσουμε την απόδοση και τις επιδόσεις των υβριδικών μοντέλων που θα παρουσιάσουμε μέχρι το 2025.“
Δήλωσε ο επικεφαλής της McLaren, Mike Flewitt, συμπληρώνοντας τα εξής:
“Η μάζα του οχήματος είναι ο εχθρός είτε το αυτοκίνητο έχει μία συμβατική μηχανή εσωτερικής καύσης είτε ένα πλήρως εξηλεκτρισμένο κινητήριο σύνολο, οπότε ο νίκη στον αγώνα εναντίον του βάρους αποτελεί την ύψιστη προτεραιότητα για εμάς – και ένας από τους λόγους που η McLaren Automotive επένδυσε στο McLaren Composites Technology Center, τις δικές μας εγκαταστάσεις έρευνας και κατασκευής συνθετικών υλικών.“
Το πιο πρόσφατο παράδειγμα στον αγώνα που έχει ξεκινήσει εδώ και κάποια χρόνια η αγγλική μάρκα είναι η ειδική 765LT που, παρά το μέγεθος της, ζυγίζει μόλις 1.229 κιλά – λιγότερο από ένα σύγχρονο μεσαίο hatchback! Αυτή η τεχνογνωσία και τεχνολογία θα αποδώσει τα μέγιστα όταν αρχίσει να προστίθεται το επιπλέον βάρος ενός υβριδικού powertrain – ηλεκτροκινητήρες, μπαταρίες και καλώδια, ζυγίζουν πολύ και δεν είναι καθόλου δύσκολο να ξεφύγουν εντελώς τα πράγματα.
Follow @CarsnewsGr