CARSNEWS
NEW MODELS

Tο Toyota GT86 αποκτά ηλεκτρική καρδιά

H ημέρα που το Toyota GT86 θα αποκτήσει μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση αργεί ακόμα, αυτό ωστόσο δεν εμπόδισε έναν Γερμανό οπαδό του ιαπωνικού coupe να μετατρέψει τη σημερινή γενιά του αυτοκινήτου σε ένα όχημα μηδενικών ρύπων.

Ο Κύρος Γρανάζης της Γερμανίας αφαίρεσε από το Toyota GT86 τον boxer κινητήρα και όλα τα περιφερειακά μέρη του δίλιτρου συνόλου, τοποθετώντας στη θέση του έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 190 ίππων και 400 Nm ροπής, προερχόμενος από το Nissan Leaf.

Από το ιαπωνικό hatchback προέρχονται και οι μπαταρίες οι οποίες καταλαμβάνουν τον χώρο της ρεζέρβας φτάνοντας σε χωρητικότητα τα 24 kWh.

Ο Γερμανός χρησιμοποίησε ηλεκτρικά μέρη και από το Tesla Model S, με το αποτέλεσμα να τον δικαιώνει κρίνοντας από τις επιδόσεις του ηλεκτροκίνητου Toyota GT86 και ειδικότερα από τα σχεδόν 5 δευτερόλεπτα που απαιτούνται πλέον για την επιτάχυνση του αυτοκινήτου από στάση στα 100 χλμ./ώρα.

Τώρα σε περίπτωση, πάντως, που αναρωτιέστε για τους λόγους που οδήγησαν τον ιδιοκτήτη του Toyota GT86 στη φιλόδοξη μετατροπή, η απάντηση έρχεται από την αστοχία που παρουσίασε ο δίλιτρος κινητήρας βενζίνης που φέρει τη σφραγίδα της Subaru και η Toyota ατυχώς επέλεξε για την επιστροφή της στην κατηγορία των σπορ coupe.   

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Μια Lancia Ypsilon έτοιμη για το WRC

cars

H Volvo θέτει όριο ασφαλείας τα 180 χλμ./ ώρα

cars

Η τελευταία έκδοση της Lancia Stratos της MAT θα είναι στο Salon Prive

cars

SOS: Πόσο θα αυξηθεί η θερμοκρασία της Γης εάν οι “G20” δεν μειώσουν δραστικά τις εκπομπές CO2

cars

Σωστά η Ferrari μπήκε στα SUV με την Purosangue; Ο Frank Stephenson έχει την απάντηση (video)

cars

Τέλος ο Vettel από τη Ferrari

cars

Το Toyota MR2 επιστρέφει και είναι ηλεκτροκίνητο

cars

Τίποτα δεν μπορεί να σταθεί απέναντι σε ένα κλασικό Hummer H1 (VIDEO)

cars

Ό,τι αξίζει να γνωρίζετε για το νέο Citroen C4 (Video)

cars