CARSNEWS
AUTONEWS

Ο Gordon Murray προσφέρει το απόλυτο “όπλο” για την πίστα.

Το Τ.50 ήταν μονάχα η αρχή. Μία τρομερή αρχή καθώς δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι μιλάμε για τον πνευματικό διάδοχο της θρυλικής F1. Ένα καινοτόμο supercar που κινείται χάρη σε έναν ατμοσφαιρικό V12 της Cosworth, με χωρητικότητα 4 λίτρων, ιπποδύναμη που αγγίζει τα 650 άλογα και κόφτη κάπου εκεί ψηλά στις 12.100 σ.α.λ. που συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο. Ένα διαμάντι ευρηματικότητας που δεν ζυγίζει περισσότερο από 986 κιλά και μένει “κολλημένο” στον δρόμο χάρη σε ένα φανταστικό σύστημα αεροδυναμικής με έναν γιγαντιαίο ανεμιστήρα στο πίσω μέρος. Αυτό όμως, επαναλαμβάνω, ήταν μονάχα η αρχή καθώς η Gordon Murray Automotive ανακοίνωσε την “S” έκδοση που προορίζεται αποκλειστικά για χρήση σε πίστα κι έτσι είναι απαλλαγμένη από οτιδήποτε περιττό.

Αυτό σημαίνει ότι ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας δεν χρειάζεται να συμμορφώνεται με κανονισμούς εκπομπών ρύπων και θορύβου κι έτσι παράγει πλέον περισσότερα από 700 άλογα. Σημαίνει επίσης ότι η καμπίνα δεν προσφέρει πλέον κλιματισμό, σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, αποθηκευτικούς χώρους και ηχομόνωση με αποτέλεσμα το βάρος να έχει μειωθεί κατά 94 κιλά μόνο και μόνο χάρη σε αυτές τις μετατροπές. Στην μείωση του βάρους συμβάλλουν τόσο το νέο, ανθρακονημάτινο κάθισμα για τον οδηγό, όσο και η αφαίρεση ενός εκ των δύο καθισμάτων για τους επιβάτες ενώ δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε τις ζάντες κράματος μαγνησίου. Στις αλλαγές περιλαμβάνονται η αντικατάσταση του μηχανικού κιβωτίου με ένα νέο, 6 σχέσεων με paddles στο τιμόνι καθώς το πλήρως ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό bodykit που σε συνδυασμό με τον προαναφερθέντα ανεμιστήρα παράγει περισσότερα από 1.500 κιλά downforce με το T.50 S να λειτουργεί μονίμως σε “High Downforce” mode και τον ανεμιστήρα μονίμως στις 7.000 σ.α.λ. Επίσης, να αναφέρουμε ότι η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 40 χιλιοστά, το σύστημα ψύξης του λιπαντικού έχει μετατοπιστεί για να βελτιωθεί η ροή του αέρα προς την πίσω αεροτομή και οι αεραγωγοί για την ψύξη των φρένων έχουν ανασχεδιαστεί για βέλτιστο έλεγχο της θερμοκρασίας τους.

Φυσικά, όλα αυτά έχουν το τίμημα τους και στην περίπτωση του T.50 S, αυτό ανέρχεται στα 3,1 εκατομμύρια λίρες προ φόρων ή περί τα 3,5 εκατομμύρια ευρώ. Η GMA ανακοίνωσε ότι θα κατασκευαστούν μόλις 25 αυτοκίνητα και τα μισά έχουν ήδη βρει το νέο τους σπίτι πριν καν παρουσιαστεί το μοντέλο. Δεδομένου ότι τα 100 T.50 εξαντλήθηκαν σε μόλις 48 ώρες, η πιο σκληροπυρηνική έκδοση μάλλον δεν θα αργήσει να γράψει “sold out”…

The post Ο Gordon Murray προσφέρει το απόλυτο “όπλο” για την πίστα. first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Νέο Fiat Talento. Kαι με άτοκο χρηματοδοτικό

cars

Τραγωδία στον Κηφισό: Αυτοκίνητο παρέσυρε και σκότωσε πεζό

cars

Η Nissan “τελειώνει” το Navara στην Ευρώπη!

cars

BMW M4 Competition Convertible. Ότι πρέπει για το καλοκαιράκι.

cars

Η πρώτη κεντρομήχανη Chevy Corvette πωλήθηκε έναντι $3 εκατομμυρίων!

cars

Η Maserati αφιερώνει μία MC20 στον μεγάλο Sir Stirling Moss.

cars

Ξανά στο προσκήνιο το νέο Nissan GT-R.

cars

Μετέωρο το μέλλον της Seat…

cars

Dacia Duster 1.3 TCe 150 PS. Αποκάλυψη

cars