CARSNEWS
F1 & RACES

Το GP Βελγίου από πλευράς ελαστικών

Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton, κέρδισε το Βελγικό Grand Prix εκκινώντας από την pole, σε μία μάχη που δεν επηρεάστηκε από υπέρμετρες φθορές στα ελαστικά.

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας πραγματοποίησε μόνο ένα pit stop, στον 11ο γύρο και υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας,. Άλλαξε από μέση σε σκληρή γόμα, στρατηγική που ακολούθησαν και οι τρεις πρώτοι. Η παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας επηρέασε πολύ τη στρατηγική, καθώς όλοι οι οδηγοί, εκτός από δυο, σταμάτησαν για αλλαγή ελαστικών. Από τους οδηγούς που σταμάτησαν μόνο ο Alex Albon δεν έβαλε τη σκληρή γόμα για το δεύτερο μέρος – έβαλε τη μέση.

Οι οδηγοί που δεν σταμάτησαν υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, ήταν ο Pierre Gasly με την AlphaTauri και ο Sergio Perez με τη Racing Point. Ο Γάλλος ήταν ο μόνος οδηγός που εκκίνησε στον αγώνα με τη σκληρή γόμα, άλλαξε σε μέση στον 26ο γύρο και τερμάτισε 8ος κερδίζοντας τέσσερις θέσεις. Ο Perez άλλαξε από μαλακή σε σκληρή μετά από 18 γύρους και κατάφερε να βαθμολογηθεί.

Οι τέσσερις πρώτοι τερμάτισαν με τη σειρά που εκκίνησαν. Οι επτά πρώτοι έκαναν τη μοναδική αλλαγή ελαστικών υπό το καθεστώς του αυτοκινήτου ασφαλείας.  Μόνο τρεις οδηγοί σταμάτησαν δυο φορές: Ο Charles Leclerc με Ferrari, ο Nicholas Latifi με Williams, και ο  Kevin Magnussen με Haas.

F1-2020-Rd7-Spa-pirelli-infogr-review-a1000short

ΣΚΛΗΡΗ C2: Χρησιμοποιήθηκε για το τελευταίο μέρος του αγώνα, απ’ όλους τους οδηγούς εκτός από τους Albon, Gasly, Leclerc, Latifi and Magnussen. Οι περισσότεροι οδηγοί έκαναν μ’ αυτή τη γόμα 33 γύρους, μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο οδηγός της Renault, Daniel Ricciardo πέτυχε μ’ αυτή τη γόμα τον ταχύτερο γύρο αγώνα στον τελευταίο γύρο.

MEΣΗ C3: Μια δημοφιλής επιλογή για την εκκίνηση του αγώνα. Επελέγη από τους τρεις πρώτους στην εκκίνηση και τελικά στο βάθρο, καθώς μ’ αυτή κατετάγησαν στο Q2. Ο Albon συμπλήρωσε 33 γύρους μ’ αυτή τη γόμα.

ΜΑΛΑΚΗ C4: Ο Sergio Perez δεν σταμάτησε υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας και έκανε ένα μεγάλο πρώτο μέρος μ’ αυτή τη γόμα. Παρότι δεν ήταν διαθέσιμη πέρυσι στο Σπα, επέδειξε μεγάλη σταθερότητα κατά την χρήση της.

Ο επικεφαλής Formula 1 και αγώνων αυτοκινήτου της Pirelli, Mario Isola, δήλωσε: «Η παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας, καθόρισε τη στρατηγική των περισσότερων οδηγών σήμερα. Τους υποχρέωσε να διανύσουν περισσότερους γύρους απ’ ότι υπολόγιζαν, με τη σκληρή γόμα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να υποχρεωθούν σε προσεκτική διαχείριση των ελαστικών, ειδικά προς το τέλος του αγώνα, σε μια ιδιαίτερα απαιτητική πίστα. Παραταύτα όλοι τα διαχειρίστηκαν τέλεια. Επίσης κάποιοι οδηγοί επέλεξαν διαφορετική στρατηγική. Ο Gasly ήταν πολύ γρήγορος με τη μοναδική του στρατηγική, σκληρής/μέσης γόμας. Είδαμε επίσης τον Perez να επιλέγει να μην σταματήσει υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας και να επιχειρεί κάτι διαφορετικό. Οι τρεις επιλεγμένες γόμες έπαιξαν σημαντικό ρόλο καθώς ταίριαζαν καλά με τις συνθήκες στο Σπα. Ήταν ένα από τα μεγαλύτερο τεστ για τα ελαστικά, μέσα στη χρονιά».

F1-2020-Rd7-Spa-pirelli-infogr-review-b1000short

Διαβάστε επίσης:

Το τρομακτικό ατύχημα στο GP Βελγίου (video)

Σχεδόν έτοιμο το καλεντάρι της F1 για το 2021!

Επίσημο: Τελικό καλεντάρι F1, με Τουρκία ανάμεσα στα 17 GP

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

To Instagram «μαρτύρησε» το νέο όνομα της Scuderia AlphaTauri

cars

F1: Ποιος θέλει να «φάει» τον Χόρνερ;

cars

Vegan Burrito with Black Beans Recipe

cars

Η McLaren δε θα αντιγράψει το DAS

cars

F1 GP Μεξικού: Μεγάλη pole για Verstappen!

cars

Ο Zhou Guanyu υπέγραψε νέο συμβόλαιο με την Alfa Romeo μέχρι το 2024

cars

Η ALFA ROMEO ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗ FORMULA 1

cars

Audi: Αγόρασε το πρώτο της μερίδιο στην Sauber

cars

Alonso inches closer to new Aston Martin deal

Bury