Μια δεύτερη ευκαιρία ώστε να συνεχίσει να γράφει συναρπαστικά χιλιόμετρα στο οδόμετρό του απέκτησε ένα Mazda RX-7 ND, μετά και την απόφαση του ιδιοκτήτη του να εγκαταλείψει τον χαμηλής αξιοπιστίας περιστροφικό κινητήρα με ένα trouble free ηλεκτρικό μοτέρ της Tesla.
Ειδικότερα, ο ηλεκτροκινητήρας προήλθε από ένα Tesla Model S αποδίδοντας κάτω από το καπό του ιαπωνικού sportscar 406 ίππους αντί των 280 ίππων και των 314 Nm ροπής που απέδιδε ο περιστροφικός κινητήρας της Mazda.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι συσσωρευτές ηλεκτρικής ενέργειας τοποθετήθηκαν στο μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου, εκεί που μέχρι πρότινος «κατοικούσε» ο κινητήρας Wankel, με τον ηλεκτροκινητήρα να μετακομίζει στον πίσω άξονα.
Μην νομίζετε, βέβαια, ότι η μεταμόσχευση «καρδιάς» στο Mazda RX-7 ND κύλισε ομαλά, μιας και η ομάδα που ανέλαβε τη διαδικασία βρέθηκε ουκ ολίγες φορές μπροστά σε αδιέξοδα τα οποία και ξεπέρασε με επιμονή και υπομονή.
|
|
Το αποτέλεσμα δικαιώνει τις προσπάθειές του, μιας και το εγχείρημα στέφθηκε με επιτυχία έστω κι αν το τελικό αποτέλεσμα δεν διεκδικεί δάφνες αυθεντικότητας ή καλαισθησίας.
Αυτή άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά ούτε και η τελευταία που ο ιδιοκτήτης ενός συμβατικού τετράτροχου επιχειρεί να το μετατρέψει σε ηλεκτροκίνητο χρησιμοποιώντας τμήματα που προέρχονται από παροπλισμένες προτάσεις της Tesla.
Follow @CarsnewsGr