CARSNEWS
NEW MODELS

«Παγώνει» η εξέλιξη των κινητήρων της η Formula 1

Με την οικονομική θηλιά να σφίγγει καθημερινά ολοένα και πιο πολύ, FIA, Liberty Media και ομάδες της Formula 1 βρίσκονται σε καθημερινές επαφές, προκειμένου να χαράξουν μια κοινή στρατηγική ενόψει των δύσκολων μηνών που έπονται.

Φαίνεται πως η πρόταση του επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, για περαιτέρω αναβολή της εφαρμογής των νέων κανονισμών όχι από το 2022 αλλά από το 2023 βρίσκει ευήκοα ώτα, μιας και άπαντες βλέπουν την κρίση να συνεχίζεται και ένας δραστικός περιορισμός των εξόδων θα ήταν κομβικής σημασίας.

Επομένως όλα δείχνουν πως μπαίνουμε σε μια διαδικασία τριετίας, με τα μονοθέσια του 2020 –τα οποία ακόμα και έχουν δει τα… κόκκινα φώτα να σβήνουν- να παραμένουν στις πίστες σίγουρα και το 2021 κι ενδεχομένως και το 2022, με ελάχιστες τροποποιήσεις ώστε να εξοικονομηθούν πόροι.

Συνάμα η επόμενη σκέψη αφορά στο «πάγωμα» της εξέλιξης των κινητήρων για τα επόμενα αρκετά χρόνια, δίχως να προσδιορίζεται ακριβώς το χρονικό διάστημα ισχύος μιας τέτοιας απόφασης.

Η μη εξέλιξη των κινητήρων θα σημάνει για τις ομάδες πολύ μεγάλη εξοικονόμηση πόρων, προκειμένου να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν στις ακραίες δυσκολίες που προδιαγράφονται για το εγγύς –και όχι μόνο- μέλλον.

Είναι πολύ σημαντικό, πάντως, πως τούτες τις δύσκολες ώρες υπάρχει σύμπνοια μεταξύ των ομάδων. Είναι χαρακτηριστικό ότι η Mercedes συμφώνησε να καταργηθεί από το 2021 το DAS, μολονότι κάτι τέτοιο δεν την… συμφέρει. Όπως και ότι η Ferrari δίχως δεύτερη κουβέντα είπε «ναι» στην μεταφορά της αλλαγής των κανονισμών από το 2021 στο 2022, μολονότι όσα είδαμε στη Βαρκελώνη έδειξαν πως η «σκουντερία» βρίσκεται πιο πίσω από τον ανταγωνισμό τη δεδομένη περίοδο.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Κατάσχεση περιουσίας για τον «φοροφυγά» Latvala!

cars

Πρώτες ύλες: Eπαρκούν για το ηλεκτρικό μέλλον της αυτοκίνησης;

cars

Η Hertz κήρυξε πτώχευση λόγω κορωνοϊού

cars

Ποιος θα πληρώσει τη νύφη για το VW ID.3;

cars

H Syberia RS είναι η πιο off road Porsche 911 που υπάρχει

cars

Πιθανά πισωκίνητο και με έκδοση coupe, το επόμενο Mazda 6

cars

Η Mitsubishi δεν βιάζεται να επενδύσει στο νέο κλάδο της Renault για τα EV

cars

Η Ferrari προσλαμβάνει 400 άτομα. Μάθετε πώς.

cars

Η Toyota fuel cell ενέργεια και για το Energy Observer

cars