Οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος. Η μία σχεδιάστηκε για να κατακτήσει τις πίστες και η άλλη για να εδραιώσει την κυριαρχία της στην κατηγορία των καυτών coupe. Ο λόγος για την BMW M4 και την αγωνιστική αδερφή της, M4 GT3 που “παρουσιάστηκαν” καμουφλαρισμένες στο Red Bull Ring πριν πραγματοποιήσουν το επίσημο ντεμπούτο τους όταν η γερμανική εταιρία νιώσει έτοιμη γι’ αυτό.
Το ελαφρύ καμουφλάζ πάντως δεν είναι ικανό να κρύψει κάποια από τα πιο έντονα χαρακτηριστικά των δύο μοντέλων. Στην αγωνιστική M4 GT3 για παράδειγμα, το bodykit που είναι υπεύθυνο για την ψύξη των μηχανικών και την παραγωγή της μέγιστης δυνατής downforce είναι αδύνατο να κρυφτεί – από το χαμηλό splitter εμπρός, το αεριζόμενο καπό και τα φαρδιά φτερά, μέχρι την γιγαντιαία αεροτομή στο πίσω μέρος και τον αντίστοιχα μεγάλο διαχύτη. Η M4 από την άλλη, δείχνει τις εντυπωσιακές καμπύλες της, την κεκκλιμένη οροφή και τις χαρακτηριστικές τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης του υπερτροφοδοτούμενου εξακύλινδρου βενζινοκινητήρα ο οποίος θα προσφέρεται σε δύο… “γεύσεις”: μία με 480 άλογα και την κορυφαία, Competition, με 510 ίππους!
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η BMW όχι μόνο δεν κάνει τον κόπο να κρύψει την αμφιλεγόμενη γρίλια των δύο μοντέλων αλλά με τον τρόπο που παρουσιάζεται στα καμουφλαρισμένα μοντέλα, τονίζεται. Είτε μιλάμε για το έντονο κόκκινο στην M4 GT3, είτε για το μαύρο που έρχεται σε αντίθεση με την λευκή μάσκα στην M4. Όπως και να έχει, αυτή είναι μία πρώτη γεύση και είμαι σίγουρος ότι οι επιλογές της BMW όσον αφορά στο design της νέας M4 θα συζητηθούν πολύ και θα κριθούν εν τέλει από τις πωλήσεις…
Follow @CarsnewsGr