CARSNEWS
NEW MODELS

H Nissan δίνει εξηγήσεις για το… υπερήλικο GT-R

Στην περίπτωση που δεν το γνωρίζετε ένα από τα παρατσούκλια του GT-R είναι το Γκοτζίλα από το φοβερό και πανίσχυρο μεταλλαγμένο τέρας. Μάλιστα το παρατσούκλι αυτό δεν του το κόλλησε κάποιος Ιάπωνας αλλά οι φήμες λένε πως ακούστηκε για πρώτη φορά σε αγώνες στην Αυστραλία.

Όπως και να έχει το θέμα είναι πως το GT-R είναι πλέον από τα πιο υπερηλικιωμένα αυτοκίνητα της αγοράς μιας και η τωρινή του γενιά κυκλοφορεί και παράγεται εδώ και πάνω από μια δεκαετία (με δύο ενδιάμεσα facelift και διάφορες ειδικές εκδόσεις). Κάτι που δεν είναι και τόσο συνηθισμένο για ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων και στην τιμή πώλησης που κινείται o «Γκοτζίλα».

Το Roadshow του CNET.com είχε προλάβει πριν ξεσπάσει η επιδημία να πάρει μια απάντηση από τον προϊόντικό υπεύθυνο Hiroshi Tamura της Nissan για το ζήτημα αυτό. Ο οποίος έδωσε την πολύ απλή εξήγηση πως η σχεδίαση του GT-R κρατάει για πολύ ακόμη και πως το στήσιμο του παραμένει ανταγωνιστικό.

Από την άλλη η εξέλιξη και παραγωγή ενός νέου GT-R είναι κάτι που κοστίζει και το λανσάρισμα ενός νέου μοντέλου θα είχε ως συνέπεια και την αύξηση της τιμής πώλησης του πολύ παραπάνω από του τωρινού «Γκοτζίλα» που συνεχίζει να συναρπάζει και ειδικότερα στις Nismo εκδόσεις του. Και από την στιγμή που η ζήτηση παραμένει ισχυρή γιατί η Nissan να μην συνεχίζει να διαθέτει την τωρινή γενιά για όσο χρειαστεί;

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η τιμή του Mazda 3 Turbo στην αμερικανική αγορά

cars

BMW R Nine T: Δεν είναι μοτοσικλέτα, είναι γλυπτό!

cars

Tο Grand Prix Αυστρίας μέσα από τα μάτια της Pirelli

cars

Δείτε πώς κατασκευάζεται η Ferrari SF90 Stradale (Video)

cars

Τί γίνεται όταν βάλεις πέντε διαφορετικά καύσιμα μαζί σε ένα ξεχαρβαλωμένο Lada; (Video)

cars

Έτοιμο το σούπερ ηλεκτρικό Aspark Owl

cars

Η Yamaha παρουσιάζει τον ηλεκτροκινητήρα θαύμα των 268 ίππων

cars

«Ναι» στη διετία, αλλά με σημαντική μείωση

cars

Πρεμιέρα για τα Mercedes τρακτέρ. Πριν από 40 χρόνια

cars