CARSNEWS
AUTONEWS

Porsche 911 Vision Safari. Γιατί όχι;

Πίσω στο μακρινό 1978, η Porsche εξέλιξε δύο 911 για να λάβουν μέρος στο East African Safari Rally. Δύο 911 που θα έπρεπε να αντέξουν 5.000 χιλιόμετρα σκληρής καταπόνησης σε εξαιρετικά εχθρικό περιβάλλον με εξοντωτική ζέστη. Οι δύο 911 SC Safari με τους Bjorn Waldegard και Vic Preston Jr στα χειριστήρια εξοπλίζονταν με τα απαραίτητα προστατευτικά, ειδική ανάρτηση που χάριζε 28 εκατοστά απόσταση από το έδαφος, ρεζερβουάρ καυσίμου 110 λίτρων, 16 λίτρα νερού και 20 λίτρα λιπαντικού ενώ ο standard 3-λιτρος κινητήρας των 250 ίππων είχε να κινήσει τα 1.250 κιλά του αμαξώματος και καθιστούσε την… περίεργη Porsche ένα εκ των φαβορί. Τελικά, η Porsche δεν κέρδισε τον αγώνα και αυτή έμελλε να είναι η τελευταία φορά που θα συμμετείχε στον συγκεκριμένο αγώνα αλλά η 911 SC Safari αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για την γερμανική εταιρία 34 χρόνια αργότερα.

Αυτή είναι η ιστορία πίσω από την 911 Vision Safari που δημιουργήθηκε το 2012 ως φόρος τιμή στην θρυλική “Safari” της δεκαετίας του ’70, μόνο και μόνο για να μείνει κλειδωμένη σε κάποια αποθήκη της Porsche. Μέχρι σήμερα δηλαδή, καθώς το πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο πραγματοποιεί το ντεμπούτο του δείχνοντας την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, το τροποποιημένο αμάξωμα με τους διαφορετικούς προφυλακτήρες, τα πλαστικά πρόσθετα στους θόλους και την μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος, καθώς και το “σπαρτιατικό” εσωτερικό με τα αγωνιστικά καθίσματα και το roll-cage. Η 911 Vision Safari διαθέτει μέχρι και έναν ειδικό υποδοχέα για την τοποθέτηση ενός ανεμιστήρα που θα δροσίζει (στο μέτρο του εφικτού) τον οδηγό.

Άλλο ένα πρωτότυπο για το οποίο το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι… κρίμα. Κρίμα που δεν πέρασε ποτέ στην παραγωγή, έστω και περιορισμένη καθώς πρόκειται για μία πολύ ενδιαφέρουσα μελέτη – ακόμα κι αν δεν γνωρίζουμε τίποτα για τα μηχανικά του αυτοκινήτου.

The post Porsche 911 Vision Safari. Γιατί όχι; first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Continental. Έμπρακτη βοήθεια στο «Χαμόγελο του Παιδιού»

cars

Citroen – Η ηλεκτροκίνηση μπορεί να σκοτώσει τα SUVs!

cars

Δύσκολη η ζωή ενός Ford Ranger.

cars

Ford. Και ηλεκτροκίνητα και ασφαλή

cars

Πριν την πρώτη M5, υπήρχε η 530 MLE και η BMW την αναπαλαίωσε!

cars

Genesis Electrified G80. Το πρώτο ηλεκτρικό της Genesis.

cars

Το ποδήλατο κάνει comeback στην ζωή μας. Εσείς ξέρετε ποιο ποδήλατο ταιριάζει στην ζωή σας;

cars

Εταιρεία ετοιμάζεται να προσφέρει διαστημικό δείπνο αξίας 495.000 δολαρίων

cars

Το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για τις γυναίκες – Το KIA EV9 είναι ο νικητής για το 2024

cars